Search
Now showing items 1-3 of 3
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ
(Αφοί Κυριακίδη, 2005)
Η εκδοση αυτη αποτελει επιλογη των βασικων εννοιων των κεφαλαιων πoυ
nαρουσιαστηκαν αρχικα στους δύο τόμους των βιβλιων "Βασικες αρχες του
Μαρκετινγκ ".
Η επιλογη αυτη υπαγορευτηκε κυριως απα τις διδακτικες αναγκες των ...
Στρατηγικός σχεδιασμός των επιχειρήσεων: πρακτικές εφαρμογές: λυμένες ασκήσεις και ανάλυση περιπτώσεων
(Αφοί Κυριακίδη, 2005)
Ο επιχειρησιακός σχεδιασμός υποδιαιρείται σε δύο βασικές κατηγορίες στον στρατηγικό σχεδιασμό και τον τακτικό σχεδιασμό ώστε να μπορέσει η επιχείρηση έγκαιρα να προβλέψει τις αλλαγές στο περιβάλλον και να πάρει τα κατάλληλα ...
Βασικές αρχές του marketing. 1ος τ.
(Αφοί Κυριακίδη, 2012)
Το βιβλίο αυτό είναι μια νέα και βελτιωμένη έκδοση του αρχικού μου βιβλίου, "Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ", του 1980.