Search
Now showing items 1-3 of 3
Οικονομική των επιχειρήσεων : Μάνατζμεντ
(Αφοί Κυριακίδη, 2010)
Βασικές αρχές του μαρκετινγκ. 2ος τ.
(Αφοί Κυριακίδη, 2010)
Η αύξηση της ανταγωνιστικότητας και οι νέες συνθήκες ζωής έδωσαν νέα ώθηση και πρωταρχικό ρόλο στο Μάρκετινγκ για την δημιουργία και προώθηση νέων προιόντων ή υπηρεσιών. Αυτή η διαπίστωση είναι το συμπέρασμα έρευνας που ...
Χρηματοδότηση και αξιολόγηση επενδύσεων. τ. 2ος
(Αφοί Κυριακίδη, 2010)
Το βιβλίο αυτό αποτελεί συνέχεια του βιβλίου της Χρηματοδότησης
και Αξιολόγησης Επενδύσεων Ι. Στην αρχή παρουσιάζονται τα
βασικά θέματα της βραχυχρόνιας και μακροχρόνιας χρηματοδότησης,
οι προΌποθέσεις και τα κριτήρια ...