Browsing Master of Business Administration (ΜΒΑ) in Tourism by Author "Terzidou, Matina"

Now showing items 1-4 of 4

  • Γυμνισμός, μόδα ή παγιωμένη τάση; Μελέτη φαινομένου στην Ελλάδα. 

    Δακόλιας, Νικόλαος (Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
    Ο νατουραλισμός/γυμνισμός είναι η εναλλακτική ειδική μορφή τουρισμού που αναπτύχθηκε από την τάση των τουριστών να αναζητούν φυσικούς προορισμούς για την εκδήλωση των τουριστικών δραστηριοτήτων τους μέσα σε ένα φυσικό ...

  • Η ανταπόκριση των τουριστών στα πράσινα ξενοδοχεία 

    Γιάντση, Χρυσάνθη (Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)
    Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναλύσει τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη , από την οπτική γωνία των «πράσινων» ξενοδοχείων για την διερεύνηση της «πράσινης» συμπεριφοράς των Ελλήνων καταναλωτών σε αυτά. Οι κύριοι ...

  • Θρησκευτικός- Προσκυνηματικός Τουρισμός: η εικόνα προορισμού τριών ιερών προσκυνημάτων στο νομό Ιωαννίνων 

    Τσουβάλας, Μενέλαος- Άγγελος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)
    Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει την εικόνα προορισμού των θρησκευτικών προσκυνημάτων μέσα από την οπτική των τουριστών. Πιο συγκεκριμένα, αναλύθηκαν τα συστατικά της εικόνας του προορισμού, οι παράγοντες που ...

  • Στάσεις, απόψεις και αντιλήψεις Ελλήνων τουριστών αναφορικά με τον ελληνικό τουριστικό κλάδο στην μετά COVID-19 εποχή 

    Σεβαστή, Σταματία (Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
    Στον τουριστικό τομέα τα κίνητρα αναφέρονται στο σύνολο των αναγκών που προδιαθέτουν ένα άτομο να συμμετάσχει σε μια συγκεκριμένη τουριστική πράξη. Οι επιχειρήσεις οφείλουν να διερευνούν και να αναλύουν τα κίνητρα που ...