Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Subject "αντίληψη καταναλωτή"
Now showing items 1-1 of 1
-
Neuromarketing και Συσκευασία: Πώς το μυαλό των καταναλωτών καθορίζει το σχεδιασμό μιας συσκευασίας, προς όφελος των εταιρειών
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η παρούσα έρευνα μελετά τον τρόπο που οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται μία συσκευασία και, στη συνέχεια, μελετά τον τρόπο με τον οποίο η αντίληψη αυτή, μπορεί να καθορίσει τον (επανα)σχεδιασμό μίας συσκευασίας, αξιοποιούμενη ...