Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Author "Rigopoulos, Konstantinos"

Now showing items 1-3 of 3

  • B2B Σχέσεις με την χρήση ψηφιακής Τεχνολογίας 

    Δασκαλόπουλος, Ιωσήφ (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)
    Η Ελλάδα κατάφερε να βελτιώσει την θέση της στην χρήση ψηφιακής τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια μέσα από την ψηφιακή ωριμότητα των δημοσίων υπηρεσιών αλλά ακόμα έχει σημαντικό έδαφος να καλύψει για να μπορέσει να πλησιάσει ...

  • Η αυξανόμενη τάση των νέων στην αγορά μεταχειρισμένων ρούχων και τι ρόλο έπαιξαν σε αυτό τα Social Media 

    Μανέττα, Ασπασία Αγγελική (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)
    Η αυξανόμενη τάση κατανάλωσης vintage και μεταχειρισμένων ρούχων έχει τεράστιο αντίκτυπο στην παγκόσμια οικονομία. Το τρέχον οικονομικό κλίμα καθώς και ανάγκη για περισσότερη βιωσιμότητα, φαίνεται να έχουν συμβάλει ...

  • Πώς τα CRM συστήματα βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα 

    Μαρμαρίδης, Ιάκωβος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)
    Καθώς ο ανταγωνισμός και η μάχη της επιβίωσης των επιχειρήσεων είναι καθημερινό φαινόμενο, οι επιχειρήσεις ψάχνουν τρόπους για να μπορέσουν δώσουν λύσεις σε αυτήν την πρόκληση. Η ανάπτυξη των CRM συστημάτων αποτελεί βασικό ...