Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Author "Zairis, Antonis"

Now showing items 1-1 of 1

  • Ενίσχυση της εμπιστοσύνης στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, η σημασία του branding 

    Αγγελόπουλος, Αθανάσιος (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)
    Το σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον έχει αλλάξει τον τρόπο που οι μάρκες αναπτύσσονται και προωθούνται. Οι καταναλωτές πλέον γνωρίζουν τους τρόπους που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να συλλέγουν πληροφορίες και να ...