Browsing School of Economic Sciences and Business by Author "Kakavas, Panagiotis"

Now showing items 1-7 of 7

  • Ανάπτυξη και παρουσίαση εφαρμογής "Το ράλι της προπαίδειας" 

    Kakavas, Panagiotis; Kakavas, Konstantinos; Manesis, Nikolaos (Νέος παιδαγωγός, 2015-11)
    Τα τελευταία χρόνια με την ένταξη και τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση διαμορφώνεται ένα νέο πεδίο της διδακτικής πράξης που συνεχώς εξελίσσεται, επηρεάζοντας τις μεθόδους διδασκαλίας που εφαρμόζονται. Η παρούσα ...

  • Η διδασκαλία της έννοιας της συμμετρίας 

    Kakavas, Konstantinos; Kakavas, Panagiotis; Manesis, Nikolaos (ΠΕΣΣ Πανελλήνια Ένωση σχολικών συμβούλων, 2015-03)
    Η διδασκαλία της έννοιας της συμμετρίας ξεκινά από την Α' τάξη του Δημοτικού Σχολείου και εξελίσσεται σε όλες τις επόμενες. Αναπτύσσεται μέσα από διαφορετικές όψεις, όπως ο άξονας συμμετρίας, το κέντρο συμμετρίας και ...

  • Η κατασκευή και μέτρηση γωνιών ως διαδικασία αξιοποίησης του Μαθηματικού Περιεχομένου Προβλημάτων και των Εφαρμογών των Νέων Τεχνολογιών 

    Kakavas, Konstantinos; Kakavas, Panagiotis; Manesis, Nikolaos (ΠΕΣΣ Πανελλήνια Ένωση σχολικών συμβούλων, 2017-02)
    Το παρόν σενάριο διάρκειας τριών (3) διδακτικών ωρών, αφορά στη διδασκαλία της μετρήσεις γωνιών, του κεφαλαίου των Μαθηματικών της ΣΤ’ Δημοτικού με τίτλο «Σχεδιάζω Γωνίες», με τη χρήση προβλημάτων περιεχομένου (contexts). ...

  • Οι μύθοι και η ελιά 

    Kakava, Ismini; Kakavas, Panagiotis; Manesis, Nikolaos (Νέος παιδαγωγός, 2015-05)
    Το παρόν διδακτικό σενάριο αφορά στη διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου της Γλώσσας της Δ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου και λειτουργεί ως επέκταση του κεφαλαίου «Οι μύθοι και η ελιά», της διδακτικής ενότητας «Η ελιά». ...

  • Συνεργατική δημιουργία ψηφιακού εννοιολογικού χάρτη από μαθητές για τη νοθεία των τροφίμων 

    Kakavas, Panagiotis; Kordaki, Maria; Manesis, Nikolaos (Ανώτατη σχολή παιδαγωγικής & τεχνολογικής εκπαίδευσης, 2017-04)
    Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια διδακτική παρέμβαση συνεργατικής ανάπτυξης και δημιουργίας εννοιολογικού χάρτη από μαθήτριες/μαθητές δημοτικού σχολείου σχετικά με την έννοια της νοθείας των ποτών και των τροφίμων. ...

  • Συνεργατική κατασκευή ψηφιακής αφήγησης για τη μάθηση της έννοιας της Συνιστώμενης Ημερήσιας πρόσληψης των θρεπτικών συστατικών 

    Kakavas, Panagiotis; Kordaki, Maria; Manesis, Nikolaos (Ανώτατη σχολή παιδαγωγικής & τεχνολογικής εκπαίδευσης, 2017-04)
    Το παρόν άρθρο παρουσιάζει μια διδακτική παρέμβαση συνεργατικής κατασκευής ψηφιακής ιστορίας και σχετίζεται με την έννοια της Συνιστώμενης Ημερήσιας Πρόσληψης (ΣΗΠ) των θρεπτικών συστατικών των τροφίμων και την ασφαλή ...

  • Τέλεια και ατελής διαίρεση 

    Kakavas, Panagiotis; Karabasi, Evanthia; Manesis, Nikolaos (Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013-11)
    Η διδασκαλία των Μαθηματικών στην ελληνική πραγματικότητα προκαλεί πολλές φορές δυσκολίες και δυσχέρειες στην εκπαιδευτική πράξη, τόσο στους μαθητές όσο και στους εκπαιδευτικούς. Συγκεκριμένα η διδασκαλία της διαίρεσης δε ...