HEPHAESTUS Research Repository: Recent submissions

Now showing items 61-80 of 5891

  • Χαρακτηριστικά του εναλλακτικού τουρισμού. Μελέτη περίπτωσης της Φλώρινας 

    Δήμου, Αλέξανδρος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-02)
    Ο εναλλακτικός τουρισμός τις τελευταίες δεκαετίες έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη με αποτέλεσμα πολλές περιοχές να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στην ανάπτυξη των ειδικών μορφών τουρισμού, και να επιδιώκουν την προσέλκυση ...

  • Τα οφέλη του Social Media Marketing σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα 

    Μάρκου, Μαρίνα (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Στόχος της παρούσας διατριβής είναι να μελετηθεί η χρήση του Social Media Marketing (SMM) κατά την λειτουργία και ανάπτυξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα, καθώς και να αναλυθούν τα οφέλη που προκύπτουν. Πιο συγκεκριμένα, ...

  • Ψηφιακοί τρόποι προώθησης τουριστικών προϊόντων/υπηρεσιών των τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα 

    Πασταλάτζη, Μαγδαληνή (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)
    Πρόλογος Η παρούσα εργασία εστιάζει στη διερεύνηση της αξιοποίησης διαφόρων ψηφιακών μεθόδων και στρατηγικών για την προώθηση τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα. Παρά το γεγονός ότι είναι μια χώρα με πλούσια ...

  • Εργασιακή Εμπλοκή Κατά την Περίοδο Δοκιμασίας Νεοδιοριζομένου στο Δημόσιο Τομέα της Κυπριακής Δημοκρατίας 

    Στρωματιάς, Διονύσιος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό να προσδιορίσει ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το φαινόμενο της εργασιακής εμπλοκής κατά την περίοδο του δοκιμαστικού διορισμού στο δημόσιο τομέα της Κυπριακής Δημοκρατίας. Για τη συλλογή των ...

  • Η ταχύτατη ανάπτυξη του social media marketing στις επιχειρήσεις σήμερα και η δύναμη του στην αγοραστική συμπεριφορά 

    Ζαφειρίου, Ελευθερία (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)
    Στην σημερινή σύγχρονη εποχή το social media marketing αποτελεί ένα πάρα πολύ σημαντικό κλάδο για το marketing . Οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιώντας τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να ενημερώνουν τους ...

  • Υπεράκτιες εγκαταστάσεις και εκμετάλλευση της υφαλοκρηπίδας: μια νομική προσέγγιση των δραστηριοτήτων 

    Κοσσυφίδης, Θεοφάνης (Μεταπτυχιακό στο Διεθνές και Ευρωπαϊκό Οικονομικό Δίκαιο (LLM), Σχολή Νομικής, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)
    Οι υπεράκτιες πλατφόρμες πετρελαίου που βρίσκονται στην υφαλοκρηπίδα υπόκεινται σε ένα πολύπλοκο νομικό καθεστώς, το οποίο απορρέει από τη Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας (UNCLOS) και τη διεθνή νομολογία. Η UNCLOS ...

  • «Προώθηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης» 

    Γρηγορίου, Άνδρια (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Εν έτη 2023 παρατηρούμε ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν εκτενώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινή τους ζωή. Οι χρήστες μπορούν να συνομιλούν και να ανταλλάσσουν πληροφορίες με τη βοήθεια του διαδικτύου πολύ πιο ...

  • Οφέλη από την εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2015. Η Μελέτη Περίπτωσης ενός Δημόσιου Οργανισμού στην Κύπρο 

    Παπαϊωάννου, Χρυστάλλα (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Εισαγωγή: Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) αποτελεί αποδεδειγμένα την εξασφάλιση εμπιστοσύνης ότι ικανοποιούνται οι απαιτήσεις για Ποιότητα σε κάθε τομέα επιχείρησης ή Οργανισμό. Η κάθε επιχείρηση ή Οργανισμός για ...

  • Τεχνητή νοημοσύνη και ηλεκτρονικό έγκλημα 

    Μπινέκη, Αθανασία (Μεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών σπουδών «Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία» του Πανεπιστημίου Νεάπολης Πάφου και πραγματεύεται στην ανάλυση και ...

  • Το social media marketing και η αλληλεπίδραση των πολίτων (citizen engagement) στο Δήμο Χανίων. 

    Καψωμενάκη, Ελένη (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η αλληλεπίδραση των πολιτών είναι σύγχρονες έννοιες του ψηφιακού μάρκετινγκ. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη του social media marketing που ...

  • Δημόσια Διοίκηση πριν και μετά το Κορονοϊο: Διαφοροποιήσεις στη Διοικητική Λειτουργία, Νέα δεδομένα και Προβλήματα 

    Κολιοδέδε, Ζωή (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Η πανδημία του Covid-19 έχει δημιουργήσει ένα νέο περιβάλλον σε όλο τον κόσμο. Η παρούσα εργασία σκιαγράφησε τον αντίκτυπο της πανδημίας στη δημόσια διοίκηση και την ακεραιότητά της. Όντας μια πρωτόγνωρη κατάσταση, οι ...

  • How do visitors to Pafos, Cyprus perceive its brand image as a destination? 

    Irakleidi, Evangelia (Master (MSc) in Digital Marketing, School of Economics, Administration and Computer Science, Neapolis University Pafos, 2023-05)
    The main objective of this research is to gain a deeper understanding of the perceptions, preferences, and experiences of visitors to Pafos, by developing a robust theoretical foundation. The methodology employed in this ...

  • Η τεχνητή νοημοσύνη στην ψηφιακή διαφήμιση των επιχειρήσεων: Η περίπτωση του ChatGPT 

    Θεοδώρου, Δημήτριος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία θα διερευνήσει τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τον αντίκτυπό της στις επιχειρήσεις. Αρχικά παρέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των ...

  • H Ευρωπαϊκή Ένωση και η πολιτική της στον τομέα του τουρισμού 

    Kardoulia, Evanthia (Κέντρο Διεθνούς και Ευρωπαϊκού Οικονομικού Δικαίου, 2022)
    Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται τα θεσμικά μέτρα και τις δράσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο πεδίο του τουρισμού από το έτος 1981 μέχρι σήμερα. Η μελέτη εκκινεί με μια αναφορά στα σημαντικότερα βήματα της Ευρωπαϊκής Κοινότητας ...

  • Does Israel has planning standards? 

    Rothfeld, Daniel (Πρόγραμμα στην Αρχιτεκτονική, Σχολή Αρχιτεκτονικής, Μηχανικής και Γεωπεριβαλλοντικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)
    As cities become more complex while shaped by population growth and urbanization, standardized plan-making practices with clear instructions for their utilization are essential. With the aim of ensuring safety, accessibility, ...

  • Πόλεις από κισσό : Μια Κριτική Αρχιτεκτονική Προσέγγιση στο έργο «Τάδε Έφη Ζαρατούστρα» του Φρίντριχ Νίτσε 

    Ποντίκας, Γεώργιος (Πτυχίο και Δίπλωμα στην Αρχιτεκτονική, Σχολή Αρχιτεκτονικής, Μηχανικής και Γεωπεριβαλλοντικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
    Η μυθική ορμή των λέξεων του Ζωροάστρη, παρασύρουν ακόμη και σήμερα τον αναγνώστη σε κόσμους όπου η φαντασία γεννά πραγματικότητες. Η δύναμη του φιλοσοφικού του λόγου, άλλοτε μασκαρεμένου με διονυσιακές μάσκες και άλλοτε ...

  • Χριστιανικοί κανόνες περί προσωπικής καταστάσεως στην Ιορδανία και η επιρροή του Ισλαμικού νόμου 

    Nahar-Khouri, Khader (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Θεολογικών Σπουδών, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Τεχνών και Ανθρωπιστικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)
    Ο γάμος είναι ένα από τα Ιερά Μυστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μυστήρια, αφού με αυτό πραγματοποιείται η ένωση της ζωής του άνδρα και της γυναίκας με τον Χριστό. Ωστόσο, ο θεσμός της ...

  • Το πεδίο εφαρμογής του ΠΔ 7/2018 για τα οργανωμένα ταξίδια και τουςσυνδεδεμένους ταξιδιωτικούς διακανονισμούς και η προστασία του ταξιδιώτη 

    Kardoulia, Evanthia (Νομική Βιβλιοθήκη, 2022)
    Στον τομέα των οργανωμένων ταξιδιών, υπάρχουν νομοθετικές ρυθμίσεις ενωσιακής προέλευσης οι οποίεςεισάγουν μια ειδική προστασία στον ταξιδιώτη, ο οποίο; αποτελεί μια ειδική μορφή τουρίστα-καταναλωτή πουσυνάπτει σύμβαση ...

  • Η μετάβαση από την παραδοσιακή στην ευρωπαϊκή ενδυμασία κατά τα έτη 1878-1914 στη Λάρνακα 

    Ανδρέου, Μαρία (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ιστορίας, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Τεχνών και Ανθρωπιστικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)
    Η ενδυμασία, ιδιαίτερα στο παρελθόν, αποτελούσε δείκτη των κοινωνικών, οικονο-μικών και πολιτιστικών δεδομένων μιας κοινωνίας και απεικόνιζε την ταυτότητα του φέρο-ντος μεταφέροντας ποικίλα μηνύματα. Στην παρούσα, λοιπόν, ...

  • Public and Private Tourism Law in Greece 

    Kardoulia, Evanthia (ESHTE - Estoril Higher Institute for Tourism and Hotel Studies, 2022)
    In Greek, the term “tourism” entered our national legislation for the first time with Law No. 4377/1929 “ On ratification of the 23 March 1929 Law Decree on a Greek organisation of Tourism” (Government Gazette 2 A´ 285), ...