Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Subject "Neuroscience"
Now showing items 1-1 of 1
-
Η Επίδραση του Νευρομάρκετινγκ στην Διαμόρφωση της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-06)Η επιστήμη του νευρομάρκετινγκ επιδιώκει να μελετήσει τον ανθρώπινο εγκέφαλο και να βοηθήσει τους ειδικούς του μάρκετινγκ στην μέτρηση των αντιδράσεων του ατόμου σε πραγματικό χρόνο, που οφείλονται στα συναισθήματα και ...