Search
Now showing items 1-5 of 5
Αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών Βρετανικής και Κυπριακής καταγωγής από τις υπηρεσίες των εξωτερικών ιατρείων δημόσιου Νοσοκομείου στην Κύπρο
(Παγκύπριος Σύνδεσμος Νοσηλευτών και Μαιών, 2012)
Η ικανοποίηση των ασθενών αποτελεί λειτουργικό δείκτη της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών φροντίδας υγείας.
Organizational culture in the primary healthcare setting of Cyprus
(BMC Health Services Research, 2013)
Background: The concept of organizational culture is important in understanding the behaviour of individuals in
organizations as they manage external demands and internal social changes. Cyprus healthcare system is ...
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών του εργαστηρίου δοσημετρίας του κλάδου Ιατρικής φυσικής
(Παγκύπριος Σύνδεσμος Νοσηλευτών και Μαιών, 2012)
Κατά γενική ομολογία η ικανοποίηση εργαζομένων αποτελεί ένα από τα βασικότερα κλειδιά για την επιτυχία του οργανισμού όπου εργάζονται. Η ικανοποίησή τους αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία αν ο συγκεκριμένος οργανισμός αποτελεί ...
Ομαδικές Συμβουλευτικές Συναντήσεις (ΟΣΣ) στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Οι απόψεις των φοιτητών του Προγράμματος Σπουδών «Διοίκηση Μονάδων Υγείας»
(2013)
Παρόλο που στο Πανεπιστήμιο μας πραγματοποιούνται ΟΣΣ από την πρώτη μέρα
λειτουργίας του, μέχρι σήμερα δεν έχει πραγματοποιηθεί οποιουδήποτε είδους έρευνα σε
σχέση με τη συμβολή των ΟΣΣ στην εκπαιδευτική διεργασία. Οι ...
Στάθμιση της κλίμακας αξιολόγησης των στάσεων των Κυπρίων Νοσηλευτών έναντι της χρήσης της πληροφορικής
(2011)
To ερωτηματολόγιο «Nurses Attitudes Towards Computerization» με το οποίο αποτυπώνονται οι απόψεις των νοσηλευτών γιa τη χρήοη της πληροφορικής στα νοσηλευτήρια, μεταφράστηκε στα ελληvικά.Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι ...