Βασικές αρχές του μάρκετινγκ

Tsaklanganos, Angelos (2005)

3η έκδ.

Book

Η εκδοση αυτη αποτελει επιλογη των βασικων εννοιων των κεφαλαιων πoυ nαρουσιαστηκαν αρχικα στους δύο τόμους των βιβλιων "Βασικες αρχες του Μαρκετινγκ ". Η επιλογη αυτη υπαγορευτηκε κυριως απα τις διδακτικες αναγκες των εισαγωγικων μαθηματων του Μαρκετινγκ και εγινε με τη συνεργασια πολλων καθηγητων του Μαρκετινγχ. Έτσι, θεματα που καλι'Jπτoνται απα αυτοτελη και εξειδικευμενα μαθηματα, απως ερευνα αγορας, διαφημιση, Διεθνες Μάρκετινγκ, κλπ, δεν περιλαμβάνονται στην υλη αυτου του βιβλΙου. Το βιβλιο αυτα πιστευουμε θα αποτελεσει ενα βασικα βοηθημα τασο στους φοιτητές των πανεπιστημιακων τμημάτων που διδασκεται το Μαρκετινγκ, όσο και σε φοιτητες των ΤΕΙ και άλλων επαγγελματικων σχολων, αλλά και στους Διευθυντες και τους υπευθυνους του Μάρκετινγκ και των δημοσιων σχεσεων των επιχειρησεων. Πολυτιμο δε βοηθημα θα αποτελεσει και για κάθε οικονομολόγο, τραπεζικό, διοικητικό υπάλληλο και γενικά για τους ασχολουμενους με τα οικονομικά και τη διοικηση των οικονομικων μονάδων και οργανισμων. Θα αναμενουμε σχαλια και παρατηρησεις τόσο από τους φοιτητές, όσο και από τους διδάσκοντες, ωστε μετά απα την εμπειρια που θα αποκτηθει, από αυτη τη δοκιμαστικη κατανομη των θεμάτων και υλης του Μάρκετινγκ, να προβουμε σε αναμαρφωση και μονιμότερη κατανομη της uλης τις επόμενες χρονιες.

Collections:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/