Browsing by Author "Daskou, Sofia"
Now showing items 1-8 of 8
-
H επίδραση του nudge marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο ecommerce και η διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφοράς των φοιτητών
Κουκουλά, Φραγκίσκα-Ραμπέλλα (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Στη σύγχρονη κοινωνία, όπου οι απαιτήσεις των επιχειρήσεων αλλά και των καταναλωτών ολοένα και αυξάνονται, μεγάλες εταιρείες ψάχνουν συνέχεια τρόπους να βρίσκονται σε αλληλεπίδραση με τον καταναλωτή προσπαθώντας να κατανοήσουν ...
-
Αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη για την Εξέλιξη του Ψηφιακού Μάρκετινγκ: μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση του ρόλου και των επιπτώσεων του ChatGPT της OpenAI και των πολυάριθμων εφαρμογών του
Γεωργιάδου, Αθανασία (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Αυτή η διπλωματική εργασία εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο η Τεχνητή Νοημοσύνη και πιο συγκεκριμένα το ChatGPT μετασχηματίζει το Ψηφιακό Μάρκετινγκ. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διεξαγωγή μιας διερευνητικής μελέτης ...
-
Η ηθική μόδα και η σύνδεση της με την συμπεριφορά καταναλωτή στο διαδίκτυο
Γιατράκου, Νεφέλη (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται σε ένα άκρως επίκαιρο θέμα για την εποχή μας, το όποίο αφορά την ηθική μόδα (ethical fashion) και την συμπεριφορά του καταναλωτή μέσω του διαδικτύου. Συγκεκριμένα, στο πρώτο μέρος ...
-
Η ύπαρξη ηγέτη και το ανθρώπινο δυναμικό ως ειδοποιός διαφορά για τις επιχειρήσεις
Τσακίρης, Στέφανος (Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2021)Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η ύπαρξη ηγέτη και η διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και πως αυτά μπορούν να αποτελέσουν την ειδοποιό διαφορά σε μια επιχείρηση. Αρχικά, παρουσιάζεται η σημασία του ανθρώπινου ...
-
Νευρομάρκετινγκ: πως επηρεάζεται η καταναλωτική συμπεριφορά.
Κυριακίδου, Χρυσούλα (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Αυτή η ερευνητική εργασία διερευνά δύο στοιχεία, στον τομέα του μάρκετινγκ: τη συμπεριφορά του καταναλωτή και το νευρομάρκετινγκ. Εμβαθύνει στην ανάπτυξη της συμπεριφοράς του καταναλωτή, στα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά της ...
-
Ο ρόλος του ηγέτη στην ικανοποίηση του προσωπικού: μελέτες περιπτώσεων διεθνούς κύρους
Σούκας, Χρήστος (Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2021-01)Το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί σήμερα ένα πολύτιμο πόρο στη διάθεση κάθε εταιρείας προκειμένου αυτή να εκμεταλλευτεί αποτελεσματικά και κατάλληλα τις γνώσεις, δεξιότητες, εμπειρίες των εργαζομένων με σκοπό την προώθηση ...
-
Πώς το CRM επηρεάζει την εμπλοκή (engagement) των καταναλωτών/πελατών μίας μικρομεσαίας επιχείρησης στην Ελλάδα
Προεστάκη, Μαρία (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-08)Μελετώντας την υπάρχουσα βιβλιογραφία αλλά και μέσω προσωπικών συνεντεύξεων με επαγγελματίες του ευρύτερου κλάδου της Επικοινωνίας, η παρούσα διπλωματική θα επιχειρήσει να εντοπίσει πως τα συστήματα Customer Relationship ...
-
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
Γκοβιλά, Ευριδίκη (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)H παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του εξ’ αποστάσεως μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών του τμήματος Digital Marketing και έχει ως στόχο να ερευνήσει πως μια επιτυχημένη content marketing καμπάνια ...