Browsing by Author "Zairis, Antonis"
Now showing items 1-3 of 3
-
Ενίσχυση της εμπιστοσύνης στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, η σημασία του branding
Αγγελόπουλος, Αθανάσιος (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Το σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον έχει αλλάξει τον τρόπο που οι μάρκες αναπτύσσονται και προωθούνται. Οι καταναλωτές πλέον γνωρίζουν τους τρόπους που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να συλλέγουν πληροφορίες και να ...
-
Ο ηγέτης-μάνατζερ στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον και πως παρακινεί τους υφιστάμενους του
Σαραφίδης, Ιωάννης (2021-04)Η παρούσα διατριβή επιχειρεί να αναδείξει την σημασία του προϊσταμένου είτε πρόκειται για ηγέτη είτε για μάνατζερ στην παρακίνηση των υφισταμένων του. Μετά από μια σύντομη εισαγωγή όπου παρατίθενται οι ερευνητικές υποθέσεις ...
-
Ο ρόλος του e-shop ως στρατηγική ανάπτυξης των σύγχρονων επιχειρήσεων σε συνθήκες υγειονομικού περιορισμού
Λαμπρακάκης, Ιωάννης (Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2021-05, 2021-05)Η παρούσα διατριβή αφορά τη διερεύνηση για το ρόλο του e-shop ως στρατηγικό εργαλείο ανάπτυξης και προώθησης των σύγχρονων επιχειρήσεων και μάλιστα σε συνθήκες όπου κυριαρχούν υγειονομικοί περιορισμοί και αδυναμία λειτουργίας ...