Browsing by Subject "E-commerce"
Now showing items 1-4 of 4
-
The Impact of Personalization and AI-Driven Content Strategy on Consumer Behavior in E-commerce: An Empirical and Theoretical Examination
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)This dissertation investigated the impact of Artificial Intelligence (AI)-powered content and customization in e-commerce on customer behavior. According to the research, customized marketing, particularly through AI ...
-
Operations Management
(2002)This book provides a fundamental, yet comprehensive, coverage of Operations Management. It will serve the instructional needs of business, engineering and technology students. The book not only covers the principles and ...
-
Ανάλυση των επιπτώσεων στην αγοραστική συμπεριφορά στα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά προϊόντα μετά την Πανδημία (Covid-19) στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η αγορά των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της Ελληνικής οικονομίας και συμπεριλαμβάνει εταιρείες που αντιπροσωπεύουν το 1,5% του ΑΕΠ της χώρας. Χαρακτηρίζεται ως ένας ...
-
Η επίδραση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά ηλεκτρονικών συσκευών κατά την διάρκεια της πανδημίας στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Τα τελευταία χρόνια με την εξέλιξη της τεχνολογίας αλλά και την ευρεία χρήση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα εμπόριο έχει λάβει πολύπλευρες διαστάσεις. Στην εξέλιξη αυτή μεγάλο ρόλο για την χώρα μας ...