Search
Now showing items 1-10 of 12
Πώς μπορούν να καλλιεργηθούν οι διαπροσωπικές σχέσεις ανάμεσα στον διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς μιας σχολικής μονάδας με σκοπό την επίτευξη των στόχων της;
(Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2016)
Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα διπλωματική εργασία είναι οι διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ διευθυντή σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικών και η συμβολή αυτών στην αποτελεσματική λειτουργία της σχολικής μονάδας. Βασικός ...
Ο ρόλος των προγραμμάτων εκπαίδευσης εκπαιδευτών στη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης
(Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2017)
Σκοπός της εργασίας είναι να βρεθεί η συμβολή της εκπαίδευσης εκπαιδευτών στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Η εκπαίδευση είναι μια έννοια πολύπλευρη και πολύπλοκη. Εσωκλείει προβληματισμό και ανησυχίες, αντιφάσεις ...
Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης στην καλύτερη διαχείριση των ομάδων στον χώρο του σχολείου
(Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2017)
Σκοπός της παρούσης έρευνας είναι να μετρήσει τη συναισθηματική νοημοσύνη των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και τη διαπολιτισμική τους ευαισθησία προκειμένου να διαπιστώσει εάν τα υψηλά επίπεδα συναισθηματικής ...
Διαχείριση προβλήματικής συμπεριφοράς στο σχολείο
(Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2017)
Η παρούσα εργασία ασχολείται με το φαινόμενο της παραβατικής συμπεριφοράς των μαθητών. Επιχειρείται παρουσίαση των προβλημάτων πειθαρχίας που εμφανίζονται στο σχολείο καθώς και η σημασία της στη διατήρηση της πειθαρχίας ...
Πως η συναισθηματική νοημοσύνη συμβάλει ώστε οι εκπαιδευτικοί να ασκούν καλύτερα το εκπαιδευτικό τους έργο: μέσα από μια διερεύνηση της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ικανότητας επικοινωνίας των εκπαιδευτικών
(Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2017)
Η συναισθηματική νοημοσύνη εμπεριέχει ικανότητες αναγνώρισης αλλά και ελέγχου των συναισθημάτων που διακατέχουν το ίδιο το άτομο αλλά και τα άτομα με τα οποία συναναστρέφεται, εμπεριέχει επίσης τη δυνατότητα δημιουργίας ...
Η επίδραση της ηγεσίας στην απόδοση των εκπαιδευτικών
(Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2016)
Τα τελευταία χρόνια, μεγάλη σημασία έχει δοθεί στην ηγεσία και στην ενσωμάτωση του συναισθηματικού παράγοντα σε όλα τα επίπεδα της ηγεσίας. Φάνηκε ότι οι συναισθηματικοί παράγοντες έχουν καθοριστική σημασία στην ανάπτυξη ...
Η διαμόρφωση των ανθρωπίνων Σχέσεων στο Εσωτερικό περιβάλλον του Σχολείου ως καθοριστικός παράγοντας αποτελεσματικής λειτουργίας
(Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2017)
Σήμερα τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί καλούνται καθημερινά να αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα τους, ειδικά στο σύγχρονο απαιτητικό και πολυπολιτισμικό εκπαιδευτικό περιβάλλον. Είναι υπέυθυνοι απέναντι στην κοινωνία ...
Η συμβολή της Οργανωτικής Δομής στην επίτευξη των στόχων της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
(Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2017)
Η παρούσα εργασία αποτελεί τη διπλωματική εργασία που εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος στη Δημόσια Διοίκηση, με εξειδίκευση στη γενική διοίκηση, του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου. Σκοπός της είναι η ...
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του έργου τους. Στάσεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Μακεδονίας και της Θράκης απέναντι στην αξιολόγηση
(Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2015)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει να αναλύσει το ζήτημα της αξιολόγησης των
εκπαιδευτικών και να διερευνήσει τις στάσεις που οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης επιδεικνύουν απέναντι στην αξιολόγηση. Ερευνάται ...
Οι ψηφιακές δεξιότητες των εκπαιδευτικών στον 21ο αιώνα.
(Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
Οι πολυάριθμες μεταβολές που συμβαίνουν και επηρεάζουν το κοινωνικό, πολιτικό, πολιτισμικό, οικονομικό και τεχνολογικό υπόβαθρο, προκαλούν μία έκρηξη γνώσεων, καθώς και την ανάγκη απόκτησης δεξιοτήτων, προς αντιμετώπιση ...