Search
Now showing items 1-1 of 1
Τα κίνητρα των καταναλωτών σχετικά με την χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης ως εργαλείο για την πρόθεση αγοράς στον κλάδο του τουρισμού.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)
Η εκπόνηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας πραγματοποιείται μέσα στα πλαίσια του
Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «MBA in Tourism Distance Learning» του Neapolis
University Pafos. Αναλύονται τα κίνητρα των Μέσων ...
