Search
Now showing items 1-5 of 5
Με ποιους τρόπους το Instagram και οι influencers επηρεάζουν την αγοραστική απόφαση των νέων ηλικίας 18-29 στην Ελλάδα
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
Μέσα από αυτή την διπλωματική εργασία που πραγματοποιήθηκε σκοπός ήταν να γίνει κατανοητό σε ένα μεγάλο βαθμό το μέγεθος της επιρροή που μπορεί να ασκήσει ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το instagram στο νεανικό ...
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)
H παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του εξ’ αποστάσεως
μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών του τμήματος Digital Marketing και έχει
ως στόχο να ερευνήσει πως μια επιτυχημένη content marketing καμπάνια ...
Η συμπεριφορά, η κουλτούρα και η επιρροή των καταναλωτών μέσα από το ψηφιακό μάρκετινγκ και την τεχνητή νοημοσύνη.
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)
Στη σύγχρονη εποχή, ο τομέας των επικοινωνιών έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη, εξαιτίας του ότι η τεχνολογία στη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών αναπτύσσεται ραγδαία και έχει προσφέρει πλήθος μέσων και εργαλείων για την ...
Η επίδραση της συμπεριφοράς καταναλωτή στη ψηφιακή στρατηγική των νεοσύστατων επιχειρήσεων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)
Στη σημερινή εποχή ο ανταγωνισμός που παρατηρείται μεταξύ των επιχειρήσεων στον κλάδο γίνεται όλο και πιο έντονος. Γύρω μας βλέπουμε ότι όλο και περισσότερες επιχειρήσεις κάνουν την εμφάνιση τους σε ποικίλους τομείς της ...
Ο αντίκτυπος της διαχείρισης παραπόνων στην ικανοποίηση και την πιστότητα των πελατών στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών – Η εξέλιξη της διαχείρισης παραπόνων στην ψηφιακή εποχή.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)
Είναι γεγονός ότι όσο μεγαλύτερη είναι μία εταιρεία και το πελατολόγιο που διαθέτει, τόσο μεγαλύτερος είναι και ο όγκος των παραπόνων που αυτή δέχεται. Ειδικά, σε κάθε εταιρεία που διαθέτει call center, ένας μεγάλος αριθμός ...