dc.contributor.advisor | Persefoni Fokiali | |
dc.contributor.advisor | Sklavou, Constantina | |
dc.contributor.author | Κρικέλλη, Ευθυμία | |
dc.date.accessioned | 2024-11-22T09:21:50Z | |
dc.date.available | 2024-11-22T09:21:50Z | |
dc.date.issued | 2023-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/12706 | |
dc.description | ENGLISH ABSTRACT
Purpose: The aim of this study is to expand our knowledge about the complex role that counseling plays in promoting inclusion and intercultural competence in educational settings.
Methodology: This is a bibliographic review work, in which bibliography was searched from sources on the internet, as well as publications in Greek, from the websites of the journals in which they were published. The literature review examines a body of scholarly work that collectively contributes to the understanding of the role of counseling in intercultural schools.
Findings: The literature review highlights how important counseling is in education in general and in intercultural education in particular. The research also examines the fundamental competencies that teachers need to promote intercultural understanding. The bibliographic analysis highlights the importance of guidance and counseling in comprehensive education, meeting the diverse needs of students and promoting personal, social and academic development. The text recognizes the difficulties and limitations in implementing evidence-based practices, particularly in the area of group counseling interventions and multicultural counseling. The range of topics covered highlights the varied responsibilities of school counselors in various academic settings.
Conclusions: The function of counseling in the multicultural school is necessary to create a welcoming and inclusive learning environment. This research examines various counseling theories and models, such as systemic views, person-centered approaches, Maslow's need theory, and cognitive-behavioral techniques. The special difficulties brought about by multicultural dynamics in the educational environment are highlighted. The study explores the use of counseling in schools, focusing on groups and examining the phases and techniques of counseling. With special emphasis on intercultural counseling, the idea of interculturality and its application in school education is presented. | en_UK |
dc.description.abstract | Στόχος: Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να διευρύνει τις γνώσεις μας σχετικά με τον σύνθετο ρόλο που διαδραματίζει η συμβουλευτική στην προώθηση της ένταξης και της διαπολιτισμικής ικανότητας σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.
Μεθοδολογία: Πρόκειται για μια εργασία βιβλιογραφικής ανασκόπησης, στην οποία αναζητήθηκε βιβλιογραφία από πηγές στο διαδίκτυο, όπως και δημοσιεύσεων στα ελληνικά, από διαδικτυακούς τόπους των περιοδικών, στα οποία δημοσιεύτηκαν. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση εξετάζει ένα σύνολο επιστημονικών εργασιών που συμβάλλουν συλλογικά στην κατανόηση του ρόλου της συμβουλευτικής στα διαπολιτισμικά σχολεία.
Ευρήματα: Η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας τονίζει πόσο σημαντική είναι η συμβουλευτική στην εκπαίδευση γενικά και στη διαπολιτισμική εκπαίδευση ειδικότερα. Η έρευνα εξετάζει επίσης τις θεμελιώδεις ικανότητες που χρειάζονται οι εκπαιδευτικοί για την προώθηση της διαπολιτισμικής κατανόησης. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση αναδεικνύει τη σημασία του προσανατολισμού και της συμβουλευτικής στην παροχή ολοκληρωμένης εκπαίδευσης, στην κάλυψη των ποικίλων αναγκών των μαθητών και στην προώθηση της προσωπικής, κοινωνικής και ακαδημαϊκής ανάπτυξης. Το κείμενο αναγνωρίζει τις δυσκολίες και τους περιορισμούς στην εφαρμογή τεκμηριωμένων πρακτικών, ιδίως στον τομέα των ομαδικών συμβουλευτικών παρεμβάσεων και της πολυπολιτισμικής συμβουλευτικής. Το εύρος των θεμάτων που καλύπτονται αναδεικνύει τις ποικίλες αρμοδιότητες των σχολικών συμβούλων σε διάφορα ακαδημαϊκά περιβάλλοντα.
Συμπεράσματα: Η λειτουργία της συμβουλευτικής στο πολυπολιτισμικό σχολείο είναι απαραίτητη για τη δημιουργία ενός φιλόξενου και χωρίς αποκλεισμούς μαθησιακού περιβάλλοντος. Η παρούσα έρευνα εξετάζει διάφορες θεωρίες και μοντέλα συμβουλευτικής, όπως οι συστημικές απόψεις, οι προσωποκεντρικές προσεγγίσεις, η θεωρία των αναγκών του Maslow και οι γνωστικές-συμπεριφορικές τεχνικές. Επισημαίνονται οι ιδιαίτερες δυσκολίες που επιφέρει η πολυπολιτισμική δυναμική στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Η μελέτη διερευνά τη χρήση της συμβουλευτικής στα σχολεία, εστιάζοντας σε ομάδες και εξετάζοντας τις φάσεις και τις τεχνικές της συμβουλευτικής. Με έμφαση ειδικά στη διαπολιτισμική συμβουλευτική, παρουσιάζεται η ιδέα της διαπολιτισμικότητας και η εφαρμογή της στη σχολική εκπαίδευση. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_UK |
dc.subject | Συμβουλευτική | en_UK |
dc.subject | Διαπολιτισμικό σχολείο | en_UK |
dc.subject | Δεξιότητες συμβουλευτικής | en_UK |
dc.subject | Εκπαιδευτική διαδικασία | en_UK |
dc.title | Ο ρόλος της συμβουλευτικής στο διαπολιτισμικό σχολείο | en_UK |
dc.title.alternative | Διατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Εκπαιδευτική Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |