Browsing Books by Subject "διαφήμιση"

Now showing items 1-2 of 2

  • Βασικές αρχές του μαρκετινγκ. 2ος τ. 

    Tsaklanganos, Angelos (Αφοί Κυριακίδη, 2010)
    Η αύξηση της ανταγωνιστικότητας και οι νέες συνθήκες ζωής έδωσαν νέα ώθηση και πρωταρχικό ρόλο στο Μάρκετινγκ για την δημιουργία και προώθηση νέων προιόντων ή υπηρεσιών. Αυτή η διαπίστωση είναι το συμπέρασμα έρευνας που ...

  • Δημόσιες σχέσεις 

    Athanasopoulos, Constantinos GE. (Κέντρο Επιμόρφωσης Μελετών Έρευνας και Ανάπτυξης, 2010)
    Τα θέματα της επικοινωνίας μετά του Κοινού, των Δημοσίων Σχέσεων δηλαδή, (με την ευρύτερη έννοια του όρου), και τα θέματα των Μέσων, Διαδικασιών και Τεχνικών, μέσω των οποίων αυτή επιτυγχάνεται, δεν έχουν αποτελέσει στην ...