Search
Now showing items 1-10 of 30
Forecasting, Planning, and Strategies for the 21st Century
(Free Press, 1990)
Products ranging from Fifth Generation computers and sophisticated robotics to inexpensive, superfast wireless communications and smart cars will become widespread by the 21st century. At the same time, now unimagined new ...
Forecasting: Methods and Applications
(John Wiley & Sons, Inc., 1998)
Known from its last editions as the "Bible of Forecasting", the third edition of this authoritative text has adopted a new approach-one that is as new as the latest trends in the field: "Explaining the past is not adequate ...
A Probabilistic Approach to Worst Case Scenarios
(1997)
Value at Risk (VaR) is increasingly popular as a management and regulatory tool. To further its acceptance it is necessary to assess its reliability under conditions likely to be encountered in financial markets. A logical ...
Το Ελληνικό Μανατζμέντ : Εξελίξεις, Τάσεις, Προοπτικές
(Εταιρία Ανώτατων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ), 1996)
Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι το τέλος του 20ου αιώνα σημαδεύεται από μια πραγματική κοσμογονία στο χώρο των επιχειρήσεων με σοβαρές επιπτώσεις στις κοινωνίες των διαφόρων χωρών. Η παγκοσμιοποίηση των οικονομιών και των ...
Isp: Interactive Statistical Programs
(West Publishing Company, 1986)
This book is designed to be used in conjunction with a set of interactive statistical programs, called ISP, which has been developed to improve and facilitate the teaching and learning of basic statistics.
Χρηματοδότηση και αξιολόγηση επενδύσεων. τ. 3ος
(Άφοι Κυριακίδη, 2013)
Η έκδοση αυτή της Χρηματοδότησης και Αξιολόγησης Επενδύσεων ΠΙ, περιλαμβάνει
πολλές διορθώσεις λαθών και συμπληρώσεις που βελτιώνουν την προηγούμενη
έκδοση. Αναμορφώθηκε σημαντικά το κεφάλαιο 10 για τα Swaps ώστε ...
Θέματα οικονομικής των επιχειρήσεων. τ.1: Ταμειακοί προϋπολογισμοί. Προϋπολογισμοί πάγιων επενδύσεων.
(Αφοί Κυριακίδη, 2008)
Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει μέρος της ύλης που
διδάσκεται στο μάθημα Οικονομική των Επιχειρήσεων ΙΙ στο τρίτο εξάμηνο
σπουδών του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτέλειου
Πανεπιστημίου ...
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ
(Αφοί Κυριακίδη, 2005)
Η εκδοση αυτη αποτελει επιλογη των βασικων εννοιων των κεφαλαιων πoυ
nαρουσιαστηκαν αρχικα στους δύο τόμους των βιβλιων "Βασικες αρχες του
Μαρκετινγκ ".
Η επιλογη αυτη υπαγορευτηκε κυριως απα τις διδακτικες αναγκες των ...
Θεωρία και λογιστική κόστους : για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων
(Αφοί Κυριακίδη, 1995)
Η συγγραφή του βιβλίου αυτού είναι προϊόν της διδασκαλίας, του αντικειμένου
στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Επιδιώκει να συμπληρώσει
τα κενά στην υπάρχουσα ελληνική βιβλιογραφία της θεωρίας και Λογιστικής
Κόστους ...
Οικονομική των επιχειρήσεων : Μάνατζμεντ
(Αφοί Κυριακίδη, 2010)