Ψηφιακό Αποθετήριο Ήφαιστος
Καλώς ήρθατε στον ΗΦΑΙΣΤΟΣ, το Ιδρυματικό Καταθετήριο του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου , Κύπρος. ΗΦΑΙΣΤΟΣ, είναι ένα ιδρυματικό καταθετήριο ανοικτής πρόσβασης που συγκεντρώνει όλο το ψηφιακό υλικό των διαφόρων δραστηριοτήτων του Πανεπιστημίου Νεάπολις, ιδιαίτερα πρωτότυπες ερευνητικές μελέτες που παράγονται από τα μέλη του Πανεπιστημίου. Το Ιδρυματικό καταθετήριο καταδεικνύει την πνευματική ζωή, τις ερευνητικές δραστηριότητες και δημοσιεύσεις του Πανεπιστημίου, διατηρώντας, αναγνωρίζοντας και προωθώντας την επιστημονικής έρευνας προς όφελος της τοπικής και της διεθνούς κοινότητας.
Κοινότητες στον Ήφαιστο
Επιλέξτε κοινότητα για να πλοηγηθείτε στις συλλογές της.
Recently Added
-
Η σχέση της Ευρωπαϊκής Ένωσης με την Ομάδα κρατών της Αφρικής, της Καραϊβικής και του Ειρηνικού (ACP). Ανάλυση του θεσμικού πλαισίου.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου,, 2024-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία αναλύει την εξέλιξη της σχέσης ΕΕ-ΑΚΕ μέσω του θεσμικού πλαισίου Συνθηκών, Συμβάσεων και Συμφωνιών, από το 1957 έως το 2020, ώστε να αξιολογηθεί ο τρόπος με τον οποίο έχει επηρεαστεί από ...
-
Brand as a Strategic Asset for Cultural Organisations: A Proposal for the Forthcoming Cultural Institution of Pafos
(Springer Nature, 2019-05-29)Cultural organizations nowadays open up to be more outgoing, a fact that forces them to adopt marketing and consequently to brand themselves in order to gain ground and be capable of accomplishing their mission to the ...
-
Voters’ Behavior: What Drives Political Consumption in Cyprus? An Analysis of the Behavior of Young Voters
(Springer Nature, 2019-05-29)Substantial corresponding has been established between politics, com munication and marketing. Through the years there is application of consumer behaviour decision making to voter decision making; there is also parallel ...
-
Cultural National Branding as a Proposal on the Grounds of the Formation Ministry of Culture of the Republic of Cyprus
(IGI Global, 2021)The broader notion of national branding has lately evolved to a primary field of research and practice, attracting attention from a wide range of disciplines. Accordingly, the chapter observes the concept of nation's ...
-
Nation Branding as a Strategic Asset for Local SMEs: Global Developments in Nation Branding and Promotion – Theoretical and Practical Approaches
(IGI Global, 2023-07)he chapter intends to present a theoretical and applied context in relation to small scale enterprises performing in relation to the optimization of marketing and branding through the use and the instrumentation of nation ...
