Department of Economics and Business
Συλλογές μέσα σε αυτή την κοινότητα
-
BSc in Business Administration1
Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων -
Master in Public Administration (MPA)404
Μεταπτυχιακό στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) -
Master (MSc) in Digital Marketing145
Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ -
Master of Business Administration (ΜΒΑ)192
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων -
Master of Business Administration (ΜΒΑ) in Shipping1
Μεταπτυχιακές (MBA) στις Ναυτιλιακές Σπουδές -
Master of Business Administration (ΜΒΑ) in Tourism55
Μεταπτυχιακών (MΒΑ) στον Τουρισμό -
PhD in Economics, Administration and Computer Science11
Διδακτορικό στα Οικονομικά, Διοίκηση και Πληροφορική
Πρόσφατες υποβολές
-
Στελέχωση της Δημόσιας Διοίκησης στην Ελλάδα : ιστορική και κριτική επισκόπηση των μεταρρυθμίσεων στελέχωσης και η αξία της έγκυρης και κατάλληλης στελέχωσης της Δημόσιας Διοίκησης
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2025-01)Στην παρούσα βιβλιογραφική έρευνα επιχειρείται η ιστορική και κριτική ανασκόπηση του μεταρρυθμιστικού πλαισίου στελέχωσης της ελληνικής δημόσιας διοίκησης από το 1951 έως τη σύγχρονη εποχή. Αποτυπώνονται η αξία της κατάλληλης ...
-
Ο θεσμός των πρότυπων - πειραματικών σχολείων και τα κριτήρια επιλογής φοίτησης των μαθητών από τους γονείς. Το παράδειγμα της Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2025-01)Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε για την απόκτηση του μεταπτυχιακού διπλώματος του τμήματος της Δημόσιας Διοίκησης. Έχοντας επιλέξει την κατεύθυνση της Εκπαιδευτικής διοίκησης αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με θέμα παιδαγωγικού ...
-
Η Προσαρμογή των Ξενοδοχειακών μονάδων στις νέες απαιτήσεις της αγοράς: επαγγελματική εξουθένωση και η ικανοποίηση των εργαζομένων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2025-01)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της εργασιακής ικανοποίησης, της επαγγελματικής εξουθένωσης και των παραγόντων επιρροής τους, σε επαγγελματίες στον ξενοδοχειακό κλάδο, σε ξενοδοχειακές ...
-
Ψυχοσωματική ευεξία και διάθεση των εργαζομένων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2025-01)Η σωματική άσκηση, η ψυχοσωματική ευεξία και η βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων χαρακτηρίζονται ως επίκαιρα και διαχρονικά θέματα στον ερευνητικό χώρο. Η παρούσα μελέτη λοιπόν, είχε ως σκοπό να διερευνήσει την ...
-
Πρωτοβάθμια μαιευτική φροντίδα. Η διεθνής εμπειρία και η ελληνική πραγματικότητα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2025-01)Η εν λόγω εργασία διερευνά την πρωτοβάθμια μαιευτική φροντίδα, συγκρίνοντας τις διεθνείς πρακτικές με την πραγματικότητα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα. Η πρωτοβάθμια μαιευτική φροντίδα αναφέρεται στη βασική υγειονομική περίθαλψη ...
-
Η σημασία της εκπαιδευτικής διοίκησης στην αποτελεσματική λειτουργία της συμβουλευτικής στην περίπτωση των μαθητών με μαθησιακές και συναισθηματικές δυσκολίες
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα έρευνα στοχεύει να διερευνήσει τη συμβολή της σχολικής διοίκησης στη διαμόρφωση ενός υποστηρικτικού και ασφαλούς περιβάλλοντος για μαθητές με μαθησιακές και συναισθηματικές δυσκολίες, μέσω της εφαρμογής σχολικών ...
-
Βελτίωση της ποιότητας στην ακτινολογία: Βασικές αρχές και εργαλεία
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2025-01)Σκοπός: Σκοπός της παρούσας συστηματικής ανασκόπησης είναι να επισκoπήσει, να αναλύσει και να συνθέσει την βιβλιογραφία σχετικά με τις θεμελιώδεις αρχές και εργαλεία για τη βελτίωση της ποιότητας στην ακτινολογία, με ...
-
Η συμβολή των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό και την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η ανάδειξη της συμβολής των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών στον ψηφιακό μετασχηματισμό και στην αποτελεσματική Δημόσια Διοίκηση. Προς αυτήν την κατεύθυνση προσεγγίζεται ...
-
Exploring the impact of digital engagement strategies on customer loyalty in the retail industry
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-06)In the context of an evolving digital marketplace, this dissertation explores the impact of digital engagement strategies on customer loyalty within the retail industry. The research addresses a critical need for retailers ...
-
Ανάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων. Η περίπτωση της εταιρίας WONDERPLANT A.E
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου,, 2024-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκει να μελετήσει, να διερευνήσει και να αναλύσει περαιτέρω τη χρηματοοικονομική κατάσταση της εγχώριας επιχείρησης «WONDERPLANT A.E.», η οποία δραστηριοποιείται στην καλλιέργεια, συσκευασία, ...
-
Εργασιακό άγχος και επαγγελματική εξουθένωση στο δημόσιο τομέα. Μελέτη περίπτωσης του δήμου Ξάνθης
(Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)
-
Ο θεσμός της αξιολόγησης της απόδοσης του ανθρώπινου δυναμικού στην σύγχρονη εποχή. Η περίπτωση του ελληνικού δημόσιου τομέα
(Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Σκοπός της διατριβής είναι η διερεύνηση του ζητήματος της αξιολόγησης της απόδοσης του προσωπικού του Ελληνικού Δημοσίου Τομέα στην σύγχρονη εποχή, μέσω της ανασκόπησης τόσο της ελληνικής όσο και της διεθνούς βιβλιογραφίας, ...
-
Ο ρόλος της συμβουλευτικής στο διαπολιτισμικό σχολείο.
((Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-12)Στόχος: Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να διευρύνει τις γνώσεις μας σχετικά με τον σύνθετο ρόλο που διαδραματίζει η συμβουλευτική στην προώθηση της ένταξης και της διαπολιτισμικής ικανότητας σε εκπαιδευτικά περιβάλλον ...
-
Η επιρροή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στους νέους 16 – 24 ετών στην Ελλάδα: Μελετώντας τη σημασία της εμφάνισης στα social media και την επίδραση της στην αγοραστική συμπεριφορά όσον αφορά τα ενδύματα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η καθημερινή χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους νέους και τον καταλυτικό ή μη ρόλο που παίζουν στην αγορά ενδυμάτων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν ενσωματωθεί ...
-
Η αποτελεσματική χρήση των Meta Ads και της στρατηγικής περιεχομένου για την ανάπτυξη των μικρών επιχειρήσεων στα Social Media.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, επικεντρώνεται στην ανάλυση των στρατηγικών περιεχομένου και των διαφημίσεων της Meta, με σκοπό την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς τους στην ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων μέσω των μέσων ...
-
Το ψηφιακό μάρκετινγκ και η επίδραση του στη συμπεριφορά των καταναλωτών των μικρών επιχειρήσεων. Η συμβολή του στη διαμόρφωση της πρόθεσης αγοράς και η επιρροή του στα οικονομικά αποτελέσματα των μικρών επιχειρήσεων.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η έλευση της ψηφιακής επανάστασης και η συνεχώς αυξανόμενη χρήση ψηφιακών μέσων και συσκευών έχουν επιφέρει σημαντικές μεταβολές στον τρόπο με τον οποίο τα άτομα αγοράζουν, αναζητούν, αποφασίζουν και αξιολογούν προϊόντα ...
-
Διερευνώντας την επίδραση του μάρκετινγκ περιεχομένου τουριστικών προορισμών - Η περίπτωση των σύντομων βίντεο στο Instagram
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Μέσα σε ένα περιβάλλον συνεχόμενων τεχνολογικών αλλαγών οι διαδικασίες προσέγγισης του κοινού από τους τουριστικούς προορισμούς προσαρμόζονται στις συνθήκες ενός έντονου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Αξιοποιώντας τις ...
-
Στάσεις και αντιλήψεις καταναλωτικού κοινού απέναντι στη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρωτογενής έρευνα σε ελληνικό καταναλωτικό κοινό.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν σήμερα ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων. Ολοένα και περισσότερα άτομα τα χρησιμοποιούν στην καθημερινότητα τους και συνεχώς και οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αυξήσουν ...
-
Digital Marketing και Γονεϊκότητα: Πως τα ηλεκτρονικά μέσα επηρεάζουν τη λήψη αγοραστικών αποφάσεων των νέων γονέων.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στη σύγχρονη γρήγορα αναπτυσσόμενη ψηφιακή εποχή, τα ηλεκτρονικά μέσα λαμβάνουν ολοένα και περισσότερη δύναμη και επιρροή, στη καθημερινότητα ενός καταναλωτή. Οι νέοι γονείς είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία καταναλωτών λόγω ...
-
Ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης (T.N) στις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ και ο ρόλος των συμβούλων επιχειρήσεων για να βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να πλοηγηθούν σε αυτό.
((Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Αυτή η διατριβή στοχεύει να εξετάσει τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης (T.N) στις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ όπως επίσης, τον κρίσιμο ρόλο των συμβούλων στη βοήθεια των μικρών επιχειρήσεων για την πλοήγηση σε αυτό ...