Browsing Master of Business Administration (ΜΒΑ) in Tourism by Subject "Purchase intention"
Now showing items 1-1 of 1
-
Τα χαρακτηριστικά των online αξιολογήσεων (reviews) που επιδρούν στην πρόθεση επιλογής τουριστικού καταλύματος: Εμπειρική διερέυνηση επιλογής ξενοδοχείων 5 αστέρων στην Ελλάδα και την Κύπρο
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η παρούσα μελέτη αναφέρεται σε ένα σύγχρονο ζήτημα, αυτό των online reviews και εξετάζει την επίδραση που έχουν τα reviews σε ιστοσελίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην λήψη της αγοραστικής απόφασης για τα τουριστικά ...