Development of the Intelligent and Affective Tutoring Platform for Mathematics – A case study for Primary Education | | Business Administration Doctoral Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos | 2021-02 | 24 |
Εμπόδια–συνοδοιπόροι ενός διευθυντή στην προσπάθεια για συμπερίληψη των μαθητών των Ειδικών Μονάδων Μέσης Εκπαίδευσης της Κύπρου | | (Διδακτορικό Πρόγραμμα Οικονομικών, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2020 | 14 |
Η ομαδική Ψυχοθεραπεία μέσω τηλεσυνδιάσκεψης ως θεραπευτική αντιμετώπιση στη σωματική και ψυχική υγεία νοσηλευτών με εργασιακό άγχος και εργασιακή παρενόχληση. Συγκριτική μελέτη | | Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2019 | 12 |
Η αποτελεσματικότητα της Δημόσιας Διοίκησης στην Κύπρο, η περίπτωση του Τμήματος Κτηματολογίου και Χωρομετρίας της Κύπρου. | | Διδακτορικό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2020 | 7 |
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για την επικρατούσα συνεργατική κουλτούρα και το στυλ διαχείρισης των συγκρούσεων που υιοθετούν στα ολιγοθέσια-πολυθέσια δημοτικά σχολεία | | Διδακτορικό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2021 | 6 |
Συγκριτική προσέγγιση της αξιολόγησης εκπαιδευτικών μέσης εκπαίδευσης με στοιχεία και επιρροές από τον ιδιωτικό τομέα | | Διδακτορικό Πρόγραμμα Οικονομικών, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2021-08 | 5 |
Ο ρόλος της Εθνικής Τράπεζας στην συμφωνία δανείου του 1918 και οι επιπτώσεις στην οικονομία, την πολιτική και την κοινωνία στην Ελλάδα του μεσοπολέμου | | Διδακτορικό Πρόγραμμα Οικονομικών, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2020 | 5 |
Essays on optimal monetary policy under rule-of-thumb behaviour by price setters | | | 2009 | 5 |
Αποτελεσματικότητα και Ανταγωνιστικότητα της Δημόσιας Διοίκησης στην Κύπρο: Μια εμπειρική έρευνα | | Διδακτορικό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | 2022-01 | 4 |
Development of the Intelligent and Affective Tutoring Platform for Mathematics – A case study for Primary Education | | Business Administration Doctoral Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos | 2021-02 | 4 |