Destination Management Systems, για την Διαχείριση και Προώθηση του Προορισμού

Γεωργιάδης, Δημήτριος (2021-05)

Tourist destinations consist of a mix of different tourism operators located in a specific geographical location (for example accommodation and food and beverage suppliers, attractions and cultural heritage, transport providers), while tourist demand is geographically distributed worldwide. This dissertation studies the context of destination management organizations and the contribution of social media on the advancement of this sector. The aim of the thesis is to highlight the importance of the integration of social media in the field of destination management organizations.

Thesis

Οι τουριστικοί προορισμοί αποτελούνται από μία μίξη διάφορων τουριστικών φορέων που βρίσκονται σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική τοποθεσία (παραδείγματος χάριν προμηθευτές διαμονής και τροφίμων και ποτών, φορείς έλξης και πολιτιστικής κληρονομιάς, πάροχοι μεταφορών), ενώ η τουριστική ζήτηση κατανέμεται γεωγραφικά σε όλο τον κόσμο. Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μελετά το πλαίσιο των οργανισμών διαχείρισης προορισμών και τη συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε αυτούς. Στόχος της εργασίας αποτελεί η ανάδειξη της σημασίας της ενσωμάτωσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον τομέα των οργανισμών διαχείρισης προορισμών.