Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Subject "Social media"
Now showing items 1-9 of 9
-
Content marketing - Ως μέρος μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ και η απήχηση του στους καταναλωτές
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί βιβλιογραφική ανασκόπηση αναφορικά με το Content Marketing ή μάρκετινγκ περιεχομένου και έχει ως στόχο να αναδείξει τους λόγους για τους οποίους έχει δημιουργηθεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον, τα ...
-
Η επίδραση της διαφήμισης των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην αγοραστική πρόθεση των καταναλωτών στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Το διαδίκτυο στη σύγχρονη εποχή αποτελεί το ισχυρότερο όπλο των επιχειρήσεων προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Υπάρχουν πολλές μορφές διαδικτυακής προώθησης, αλλά αυτή που θεωρείται ως η πιο ...
-
Η επίδραση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά ηλεκτρονικών συσκευών κατά την διάρκεια της πανδημίας στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Τα τελευταία χρόνια με την εξέλιξη της τεχνολογίας αλλά και την ευρεία χρήση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα εμπόριο έχει λάβει πολύπλευρες διαστάσεις. Στην εξέλιξη αυτή μεγάλο ρόλο για την χώρα μας ...
-
Η εφαρμογή των τεχνολογιών AR και VR στην χρήση των social media
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)The evolution of technology over the years has brought very important functions and practices to the way the market operates. The advertising industry is constantly changing and adapting to the new data with the use of ...
-
Τα social meddia και το ψηφιακό μάρκετινγκ στην σημερινή εποχή
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η τρέχουσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στο ρόλο που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά την χρήση τους από τις επιχειρήσεις και στην σημαντικότητα τους ως προς την προβολή και λειτουργία της κάθε επιχείρησης. Η ...
-
Τα πέντε στάδια του ταξιδιού και ο ρόλος τους στη λήψη της ταξιδιωτικής απόφασης - μια εμπειρική έρευνα σε Έλληνες τουρίστες
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Τα στάδια του ταξιδιού ανήκουν στο τομέα του τουρισμού και πολλές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο οφείλουν να τα εντάσσουν στο στρατηγικό τους πλάνο. Γνωρίζοντας την στιγμή που ένας ταξιδιώτης ...
-
Τεχνητή Νοημοσύνη, Μηχανική Μάθηση & Άλλες Ανατρεπτικές Τεχνολογίες: Το παρόν και το μέλλον στη διαμόρφωση του ψηφιακού μάρκετινγκ
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η τεχνητή νοημοσύνη (AI), η μηχανική μάθηση και οι άλλες ανατρεπτικές τεχνολογίες έχουν σημαντικό αντίκτυπο στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Αυτές οι τεχνολογίες που θα αναλυθούν εκτενώς στην παρούσα διατριβή, έχουν τη ...
-
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)H παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του εξ’ αποστάσεως μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών του τμήματος Digital Marketing και έχει ως στόχο να ερευνήσει πως μια επιτυχημένη content marketing καμπάνια ...
-
Ψηφιακοί τρόποι προώθησης τουριστικών προϊόντων/υπηρεσιών των τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)Πρόλογος Η παρούσα εργασία εστιάζει στη διερεύνηση της αξιοποίησης διαφόρων ψηφιακών μεθόδων και στρατηγικών για την προώθηση τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα. Παρά το γεγονός ότι είναι μια χώρα με πλούσια ...