Τεχνητή Νοημοσύνη, Μηχανική Μάθηση & Άλλες Ανατρεπτικές Τεχνολογίες: Το παρόν και το μέλλον στη διαμόρφωση του ψηφιακού μάρκετινγκ
English Abstract_:_ Artificial intelligence (AI), machine learning and other disruptive technologies are having a significant impact on the digital marketing sector. These technologies, which will be extensively analyzed in this thesis, have the potential to further revolutionize the way businesses reach and communicate with customers, as well as the way they analyze and optimize their marketing efforts. The purpose of this thesis is to thoroughly examine the current and future role of artificial intelligence, machine learning and other disruptive technologies in shaping digital marketing. This includes an exploration of the various ways in which these technologies are being used in each piece of marketing, as well as the benefits and challenges that their adoption brings. At present, artificial intelligence and machine learning allow businesses to personalize and optimize marketing campaigns, as well as analyze and understand customer behavior in greater detail. By using AI and machine learning to more effectively target marketing efforts, businesses can achieve higher conversion rates and increased ROI (Return on Investment). Looking ahead, the potential of AI and machine learning, as well as the other cutting-edge technologies that will be analyzed, in digital marketing is enormous. These technologies could be used, for example, to fully automate tasks such as ad targeting and optimization, freeing up marketing professionals to focus on more strategic tasks. They are already being used quite accurately and efficiently to predict customer behavior and suggest personalized marketing strategies in real time. However, the adoption of these technologies constantly brings new challenges and ethical concerns. Ensuring that the new systems adopted are transparent, fair, and impartial will be vital to building trust with customers and stakeholders. In addition, concerns have already begun to arise about the potential for job displacement as more and more processes are automated. Overall, this thesis is an attempt to be a timely and important contribution to the broader field of marketing, providing insights and analysis on the current and future role of these technologies in shaping the way marketing functions in the commercial sector and beyond.
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI), η μηχανική μάθηση και οι άλλες ανατρεπτικές τεχνολογίες έχουν σημαντικό αντίκτυπο στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Αυτές οι τεχνολογίες που θα αναλυθούν εκτενώς στην παρούσα διατριβή, έχουν τη δυνατότητα να φέρουν περαιτέρω επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν και επικοινωνούν με τους πελάτες, καθώς και στον τρόπο με τον οποίο αναλύουν και βελτιστοποιούν τις προσπάθειες μάρκετινγκ που καταβάλλουν. Ο σκοπός της διατριβής είναι να εξεταστεί διεξοδικά ο τρέχον αλλά και ο μελλοντικός ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης, της μηχανικής μάθησης και άλλων ανατρεπτικών τεχνολογιών στη διαμόρφωση του ψηφιακού μάρκετινγκ. Αυτό περιλαμβάνει τη διερεύνηση των διαφόρων τρόπων με τους οποίους χρησιμοποιούνται αυτές οι τεχνολογίες στο εκάστοτε κομμάτι του μάρκετινγκ, καθώς και το όφελος και τις προκλήσεις, που επιφέρει η υιοθέτησή τους. Στο παρόν, η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να εξατομικεύουν και να βελτιστοποιούν εκστρατείες μάρκετινγκ, καθώς και να αναλύουν και να κατανοούν τη συμπεριφορά των πελατών με μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Με τη χρήση της ΤΝ και της μηχανικής μάθησης για την αποτελεσματικότερη στόχευση των προσπαθειών μάρκετινγκ, οι επιχειρήσεις μπορούν να επιτύχουν υψηλότερα ποσοστά μετατροπής και αυξημένη απόδοση της επένδυσης (ROI-Return On Investment). Κοιτάζοντας προς το μέλλον, οι δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης, καθώς και των άλλων τεχνολογιών αιχμής που θα αναλυθούν, στο ψηφιακό μάρκετινγκ είναι τεράστιες. Αυτές οι τεχνολογίες θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για παράδειγμα στην πλήρης αυτοματοποίηση εργασιών όπως η στόχευση και η βελτιστοποίηση διαφημίσεων, απελευθερώνοντας τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ για να επικεντρωθούν σε πιο στρατηγικά καθήκοντα. Ήδη χρησιμοποιούνται με αρκετά μεγάλη ακρίβεια και αποδοτικότητα, για την πρόβλεψη της συμπεριφοράς των πελατών και προτείνουν εξατομικευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο. Ωστόσο, η υιοθέτηση αυτών των τεχνολογιών επιφέρει συνεχώς νέες προκλήσεις και ηθικούς προβληματισμούς. Η διασφάλιση ότι τα νέα συστήματα που υιοθετούνται είναι διαφανή, δίκαια και αμερόληπτα θα είναι ζωτικής σημασίας για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους πελάτες και τα ενδιαφερόμενα μέρη. Επιπλέον, έχουν ήδη αρχίσει να δημιουργούνται ανησυχίες σχετικά με το ενδεχόμενο εκτόπισης θέσεων εργασίας, καθώς όλο και περισσότερες διεργασίες αυτοματοποιούνται. Συνολικά, η παρούσα διατριβή είναι μια προσπάθεια, ώστε να αποτελέσει μια επίκαιρη και σημαντική συμβολή στον ευρύτερο τομέα του μάρκετινγκ, παρέχοντας γνώσεις και αναλύσεις σχετικά με τον τρέχοντα και μελλοντικό ρόλο αυτών των τεχνολογιών στη διαμόρφωση του τρόπου λειτουργίας του μάρκετινγκ στο εμπορικό και όχι μόνο, γίγνεσθαι.