Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στον τομέα των ταξιδιωτικών ασφαλίσεων μετά την πανδημία
ENGLISH ABSTRACT: ABSTRACT It is widely known that tourism has always been an integral and essential part of the Greek economy. Today the digital age has greatly contributed to the growth of tourism by revolutionizing the way people plan, book and experience their travel. With the advent of various digital technologies, travelers now have easy access to a wealth of information. The digital age has also greatly facilitated the work of travel agents, transforming the way they operate and enhancing their ability to provide efficient and comprehensive services to travelers, including the provision of travel insurance that you offer to travel agents through their collaboration with insurance providers. The emergence of the pandemic has however brought unforeseen challenges and uncertainties to the travel industry, with travel restrictions, flight cancellations and health risks rife. The need for travel insurance to be provided by travel agents has become more intense as travel insurance offers travelers the flexibility and confidence they need to navigate the evolving travel landscape and deal with potential issues that may arise on a trip, making it an essential investment for anyone planning to travel in the current climate. It is considered important, for travel agents to be able to provide travel insurance to their customers, to work with insurance agents. Digital channels are essential in this collaboration and facilitate the sale. This thesis aims to highlight the ever-increasing importance of digital marketing in the tourism industry and to investigate its importance to establish cooperation between travel agents and insurance providers to facilitate the sale of travel insurance. Through the qualitative research carried out, it is sought to analyze the opinions of ten travel agents who are active in the tourism industry. As a result of the research carried out, digital marketing emerged as particularly important especially after the covid era, as it facilitates the provision of travel insurance.
Είναι ευρέως γνωστό πώς ο τουρισμός αποτελούσε ανέκαθεν αναπόσπαστο και βασικό μέρος της οικονομίας της Ελλάδας. Σήμερα η ψηφιακή εποχή έχει συμβάλει σημαντικά στην αύξηση του τουρισμού φέρνοντας επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σχεδιάζουν, κάνουν κράτηση και βιώνουν τα ταξίδια τους. Με την έλευση των διάφορων ψηφιακών τεχνολογιών, οι ταξιδιώτες έχουν πλέον εύκολη πρόσβαση σε μια πληθώρα πληροφοριών. Η ψηφιακή εποχή έχει διευκολύνει σημαντικά και το έργο των ταξιδιωτικών πρακτόρων, μεταμορφώνοντας τον τρόπο λειτουργίας τους και ενισχύοντας την ικανότητά τους να παρέχουν αποτελεσματικές και ολοκληρωμένες υπηρεσίες στους ταξιδιώτες, συμπεριλαμβανομένου της παροχής της ταξιδιωτικής ασφάλισης η οποία προσφέρετε στους ταξιδιωτικούς πράκτορες μέσα από την συνεργασία τους, με τους ασφαλιστικούς παρόχους. Η εμφάνιση της πανδημίας ωστόσο έφερε απρόβλεπτες προκλήσεις και αβεβαιότητες στον ταξιδιωτικό κλάδο, με τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς, τις ακυρώσεις πτήσεων και τους κινδύνους για την υγεία να επικρατούν. Η ανάγκη παροχής της ταξιδιωτικής ασφάλισης από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες έγινε εντονότερη καθώς η ταξιδιωτική ασφάλιση προσφέρει στους ταξιδιώτες την ευελιξία και τη σιγουριά που χρειάζονται για να περιηγηθούν στο εξελισσόμενο ταξιδιωτικό τοπίο και να αντιμετωπίσουν πιθανά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν σε ένα ταξίδι, καθιστώντας την μια ουσιαστική επένδυση για όποιον σχεδιάζει να ταξιδέψει στο τρέχον κλίμα. Κρίνεται σημαντικό, προκειμένου οι ταξιδιωτικοί πράκτορες να μπορέσουν να παρέχουν την ταξιδιωτική ασφάλιση στους πελάτες τους, να συνεργαστούν με τους ασφαλιστικούς πράκτορες. Τα ψηφιακά κανάλια είναι απαραίτητα στην συνεργασία αυτή και διευκολύνουν την πώληση. H παρούσα διπλωματική εργασία, αποσκοπεί στο να αναδείξει την όλο ένα και αυξανόμενη σημασία που αποκτά το ψηφιακό μάρκετινγκ στον κλάδο του τουρισμού και να διερευνήσει την σημαντικότητα του προκειμένου να συναφθεί συνεργασία μεταξύ ταξιδιωτικών πρακτόρων και ασφαλιστικών παρόχων έτσι ώστε να διευκολυνθεί η πώληση της ταξιδιωτικής ασφάλισης. Μέσω της ποιοτικής έρευνας που συντελέστηκε, επιδιώκεται να αναλυθούν οι απόψεις δέκα ταξιδιωτικών πρακτόρων οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού. Ως αποτέλεσμα της έρευνας που διενεργήθηκε το ψηφιακό μάρκετινγκ αναδείχθηκε ιδιαίτερα σημαντικό κυρίως μετά την εποχή του covid , καθώς διευκολύνει την παροχή της ταξιδιωτικής ασφάλισης.