Η επίδραση του επιπέδου εκπαίδευσης των νοσηλευτών στην ποιότητα της παρεχόμενης φροντίδας.

Παπαστεφάνου, Θεοφανώ (2024-01)

ENGLISH ABSTRACT The changing demands on healthcare worldwide require continuous development and education in the nursing profession. Homogeneity in nursing qualifications reduces educational inconsistencies between and within countries. However, despite various initiatives, modifying nurse education remains challenging because different countries have their own legislations and policies. The results of the studies included in this review show that any reduction in the proportion of nurse practitioners is associated with an increase in mortality. Additionally, increasing nurses' workload increases mortality. Evidence shows that higher levels of nurse education are associated with better patient health outcomes. Readmissions are an adverse patient outcome, costly to the health system, and potentially preventable. The results of these studies expand the understanding of the relationship between nursing education, patient readmissions, and the economic effectiveness of hospital care. Research on potential associations between evidence-based practice, level of education, and missed nursing care indicates that nurses with higher educational levels who used less evidence-based practices reported significantly more missed nursing care. Longitudinal studies are needed to better ascertain these associations and to determine the threshold that minimizes risks. This study demonstrates that there is still considerable variation in nurse education programs between countries. This makes it difficult to understand the healthcare role of nurses. Hence, efforts are needed to increase the quality and homogeneity of nurse education around the world.

Thesis

Οι μεταβαλλόμενες απαιτήσεις στην υγειονομική περίθαλψη παγκοσμίως απαιτούν συνεχή ανάπτυξη και εκπαίδευση στο νοσηλευτικό επάγγελμα. Η ομοιογένεια στα προσόντα νοσηλευτικής μειώνει τις εκπαιδευτικές ασυνέπειες μεταξύ και εντός των χωρών. Ωστόσο, παρά τις διάφορες πρωτοβουλίες, η τροποποίηση της εκπαίδευσης των νοσηλευτών παραμένει πρόκληση επειδή υπάρχουν σημαντικές διαφορές ανάμεσα σε όλες τις χώρες οι οποίες έχουν τη δική τους νομοθεσία και πολιτικές. Τα αποτελέσματα των μελετών που συμπεριλήφθηκαν στην παρούσα ανασκόπηση δείχνουν ότι κάθε μείωση του ποσοστού των επαγγελματιών νοσηλευτών σχετίζεται με αύξηση στην θνησιμότητα. Η αύξηση του φόρτου εργασίας των νοσηλευτών αυξάνει την θνησιμότητα. Τα στοιχεία δείχνουν ότι το υψηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης των νοσηλευτών σχετίζεται με καλύτερη έκβαση της υγείας των ασθενών. Οι επανεισαγωγές αποτελούν δυσμενή έκβαση για τον ασθενή, είναι δαπανηρές για το σύστημα υγείας και δυνητικά αποτρέψιμες. Τα αποτελέσματα αυτών των μελετών διευρύνουν την κατανόηση της σχέσης μεταξύ της νοσηλευτικής εκπαίδευσης, της επανεισαγωγής ασθενών και της οικονομικής αποτελεσματικότητας της νοσοκομειακής περίθαλψης. Η έρευνα σχετικά με τις πιθανές συσχετίσεις μεταξύ της τεκμηριωμένης πρακτικής, του επιπέδου εκπαίδευσης και της νοσηλευτικής φροντίδας που παραλείπεται δείχνει ότι οι νοσηλευτές με υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο οι οποίοι χρησιμοποιούσαν λιγότερο τεκμηριωμένες πρακτικές ανέφεραν σημαντικά μεγαλύτερη απώλεια νοσηλευτικής φροντίδας. Απαιτούνται διαχρονικές μελέτες για να εξακριβωθούν καλύτερα αυτές οι συσχετίσεις και να προσδιοριστεί το όριο που ελαχιστοποιεί τους κινδύνους. Αυτή η μελέτη καταδεικνύει ότι εξακολουθεί να υπάρχει σημαντική διαφοροποίηση στα προγράμματα εκπαίδευσης νοσηλευτών μεταξύ των χωρών. Αυτό καθιστά δύσκολη την κατανόηση του ρόλου των νοσηλευτών στην υγειονομική περίθαλψη. Ως εκ τούτου, απαιτούνται προσπάθειες για την αύξηση της ποιότητας και της ομοιομορφίας της εκπαίδευσης των νοσηλευτών σε όλο τον κόσμο.