Η επιρροή των paid advertisements στους πελάτες -καταναλωτές- Μια ποσοτική διερεύνηση

Βασιλείου, Ιωάννης (2024-01)

ENGLISH ABSTRACT With the introduction of digital technologies, the advertising paradigm has undergone a dramatic upheaval in today's corporate environment. A new era in marketing has emerged with the expansion of the internet and the emergence of online platforms. Digital advertising is at the forefront of this revolution, presenting a broad field that has completely changed the way companies interact with their customers. The main purpose of this work is to study the effect of paid adds on the behavior of consumer customers and the way it shapes their consumption trends. Τo serve the above purpose, the method of quantitative analysis was preferred, using a questionnaire to a total of 85 citizens, who have made at least one online purchase. The results of the survey showed that the participants have made online purchases, sometimes watch advertisements on the Internet and find them very annoying and moderately unwanted. Based on educational and age level, they pay attention to advertisements from very little to very little. Given the complexity of digital advertising, consumer education programs are essential to promote transparency and trust. Companies and trade associations should take a proactive approach to informing consumers about the mechanics behind digital advertising, the value exchanged between advertisers and users, and the safeguards in place to maintain user privacy.

Thesis

Με την εισαγωγή των ψηφιακών τεχνολογιών, το παράδειγμα της διαφήμισης γνώρισε μια δραματική ανατροπή στο σημερινό εταιρικό περιβάλλον. Μια νέα εποχή στο μάρκετινγκ έχει αναδυθεί με την επέκταση του διαδικτύου και την εμφάνιση διαδικτυακών πλατφορμών. Η ψηφιακή διαφήμιση βρίσκεται στην πρωτοπορία αυτής της επανάστασης, παρουσιάζοντας ένα ευρύ πεδίο που έχει αλλάξει εντελώς τον τρόπο που οι εταιρείες αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους. Βασικό σκοπό αυτής της εργασίας αποτελεί η μελέτη της επίδρασης των paid adds στη συμπεριφορά των πελατών καταναλωτών και στον τρόπο που διαμορφώνει τις καταναλωτικές τάσεις αυτών. Για την εξυπηρέτηση του παραπάνω σκοπού προτιμήθηκε η μέθοδος της ποσοτικής ανάλυσης , με τη χρήση ερωτηματολογίου σε ένα σύνολο 85 πολιτών, οι οποίοι έχουν πραγματοποιήσει έστω και μια ηλεκτρονική αγορά. Από τα αποτελέσματα της έρευνας φάνηκε πως οι συμμετέχοντες έχουν πραγματοποιήσει ηλεκτρονικές αγορές, μερικές φορές παρακολουθούν διαφημίσεις στο διαδίκτυο και τις θεωρούν πολύ ενοχλητικές και μέτρια ανεπιθύμητες. Βάσει μορφωτικού και ηλικιακού επιπέδου προσέχουν από πάρα πολύ έως ελάχιστα τις διαφημίσεις . Λαμβάνοντας υπόψη την πολυπλοκότητα της ψηφιακής διαφήμισης, τα προγράμματα εκπαίδευσης των καταναλωτών είναι απαραίτητα για την προώθηση της διαφάνειας και της εμπιστοσύνης. Οι εταιρείες και οι εμπορικές ενώσεις θα πρέπει να υιοθετήσουν μια προληπτική προσέγγιση για την ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τους μηχανισμούς που διέπουν την ψηφιακή διαφήμιση, την αξία που ανταλλάσσουν οι διαφημιστές και οι χρήστες και τις διασφαλίσεις που εφαρμόζονται για τη διατήρηση του απορρήτου των χρηστών.