Ανάπτυξη δεξιοτήτων ψηφιακού μάρκετινγκ στον Ελληνικό τουρισμό

Καφάσης, Ευάγγελος (2024-01)

ENGLISH ABSTRACT This paper aims to examine the proficiency of Greek tourism professionals in digital marketing skills and is organized into three primary sections. Initially, the paper delves into the fundamental concepts of marketing, digital marketing, tourism, and digital marketing within the tourism context, followed by a comparative analysis between traditional and digital marketing in the tourism industry. Furthermore, the paper outlines the prominent digital marketing tools and strategies predominantly embraced by tourism businesses as opposed to the hospitality sector. The second section starts by providing the definition of digital skills in tourism and elucidates both foundational and contemporary digital skills within the specified sector. The narrative also addresses the potential threats associated with modern digital skills in the tourism domain, while evaluating the proficiency of Greek workers in terms of their digital skill set. Moving to the third section, the paper initiates with an examination of the methodology and the focal point of the current research. Then, it elucidates the implementation methods and distribution mechanisms of the pertinent e-questionnaire. The results of the research are subsequently presented through descriptive analysis. The conclusion of the paper encompasses a comprehensive review, integrating both the findings of prior research through bibliographic documentation and the outcomes of the current study.

Thesis

Η παρούσα εργασία σκοπεύει να ερευνήσει το επίπεδο ανάπτυξης των δεξιοτήτων ψηφιακού μάρκετινγκ των Ελλήνων εργαζομένων στον τουρισμό και αποτελείται από τρία βασικά μέρη. Στο πρώτο μέρος αναλύονται οι έννοιες του μάρκετινγκ, του ψηφιακού μάρκετινγκ, του τουρισμού και του ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό και στη συνέχεια γίνεται σύγκριση μεταξύ παραδοσιακού και ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα σημαντικότερα εργαλεία και οι σπουδαιότερες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται περισσότερο τόσο από τις τουριστικές επιχειρήσεις όσο κι από τον κλάδο της φιλοξενίας. Το δεύτερο μέρος της εργασίας, αρχίζει με τον ορισμό των ψηφιακών δεξιοτήτων στον τουρισμό και στη συνέχεια παρουσιάζονται τόσο οι βασικές όσο και οι σύγχρονες ψηφιακές δεξιότητες στον υπό μελέτη κλάδο. Στην πορεία, γίνεται αναφορά στις απειλές που προκύπτουν από τις σύγχρονες ψηφιακές δεξιότητες στον τουριστικό τομέα και παρατίθεται το επίπεδο των Ελλήνων εργαζομένων αναφορικά με τις ψηφιακές τους δεξιότητες. Στο τρίτο μέρος της εργασίας, αναλύονται αρχικά η μεθοδολογία και το αντικείμενο της παρούσας έρευνας και επισημαίνονται οι τρόποι υλοποίησης και διαμοιρασμού του σχετικού ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Επίσης, μέσω περιγραφικής ανάλυσης προβάλλονται τα αποτελέσματα της έρευνας. Κλείνοντας, γίνεται μία συμπερασματική ανασκόπηση τόσο των ερευνητικών ευρημάτων που προηγήθηκαν μέσω βιβλιογραφικής καταγραφής όσο και των αποτελεσμάτων της παρούσας έρευνας