Statistical Report for Ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης (T.N) στις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ και ο ρόλος των συμβούλων επιχειρήσεων για να βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να πλοηγηθούν σε αυτό.

Showing Data ( Last Five Years )

 

Top Downloads for May 2025

TitleCreatorPublisherDateCount
Ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης (T.N) στις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ και ο ρόλος των συμβούλων επιχειρήσεων για να βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να πλοηγηθούν σε αυτό.(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-012