Ανάπτυξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω του ψηφιακού μάρκετινγκ

Κόκκινος, Αλέξανδρος (2023-01)

ENGLISH ABSTRACT A company to manage to survive and grow in a market is obliged to look for ways that will ensure it. All businesses are interconnected with the society they are part of. Most countries' economies are basically based on small and medium enterprises. To avoid tough competition and maintain or expand market share all companies devise their own unique strategies. Technology in recent decades has experienced rapid development. Along with it, new methods of approaching the consumer are being developed. In addition, we are in the era of globalization and companies have the possibility to penetrate new markets. SMEs due to their size have the ability to take risks through innovation. They are more flexible and if they take advantage of the opportunities presented to them they can achieve their goals and grow. Marketing helps businesses achieve their purpose. As long as they use all of his practices that they need, they manage to acquire a larger clientele. Digital marketing is the most modern and most widespread practice of promoting goods. Compared to traditional marketing, digital marketing gives multiple data that are useful for the wider development of the business. In addition, it manages to minimize the cost of advertising as well as the operational one. Small and medium enterprises due to lack of funds and strong competition need the innovative practices of digital marketing. If they create a successful digital marketing strategy they may have the opportunity to create their own brand. They also manage to overcome geographical limitations and expand into new markets. Therefore, with the use of digital marketing methods, a small and medium-sized business manages to acquire additional opportunities for its wider development.

Thesis

Μία επιχείρηση για να κατορθώσει να επιβιώσει και να αναπτυχθεί μέσα σε μία αγορά υποχρεούται να αναζητήσει τρόπους που θα τις το εξασφαλίσουν. Όλες οι επιχειρήσεις είναι αλληλένδετες με την κοινωνία στην οποία εντάσσονται. Οι περισσότερες οικονομίες των κρατών στηρίζονται κατά βάση στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Για να αποφύγουν τον σκληρό ανταγωνισμό και να διατηρήσουν ή να επεκτείνουν το μερίδιο στην αγορά όλες οι εταιρίες καταστρώνουν τις δικές τους μοναδικές στρατηγικές. Η τεχνολογία τις τελευταίες δεκαετίες έχει γνωρίσει ραγδαία ανάπτυξη. Μαζί της αναπτύσσονται νέες μεθόδους προσέγγισης του καταναλωτή. Επιπλέον βρισκόμαστε στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να διεισδύσουν σε νέες αγορές. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις λόγω του μεγέθους τους έχουν τη δυνατότητα να αναλαμβάνουν ρίσκα μέσω καινοτομιών. Είναι πιο ευέλικτες και αν εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται δύναται να πετύχουν τους στόχους τους και να αναπτυχθούν. Το μάρκετινγκ βοηθά τις επιχειρήσεις να πραγματοποιούν το σκοπό της δημιουργίας τους. Εφόσον χρησιμοποιήσουν όλες τις πρακτικές του που τους χρειάζονται κατορθώνουν να αποκτήσουν μεγαλύτερο πελατολόγιο. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η πιο σύγχρονη και πλέον διαδεδομένη πρακτική προώθησης αγαθών. Έναντι του παραδοσιακού το ψηφιακό μάρκετινγκ δίνει πολλαπλά δεδομένα που είναι χρήσιμα για την ευρύτερη ανάπτυξη της επιχείρησης. Επιπλέον κατορθώνει να ελαχιστοποίηση το κόστος της διαφήμισης αλλά και το λειτουργικό. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις λόγω της έλλειψης κεφαλαίων και του ισχυρού ανταγωνισμού χρειάζονται τις καινοτόμες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ. Σε περίπτωση που δημιουργήσουν μία πετυχημένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ τους δύναται η ευκαιρία να δημιουργήσουν το δικό τους brand. Επίσης κατορθώνουν να ξεπεράσουν τους γεωγραφικούς περιορισμούς και να επεκταθούν σε νέες αγορές. Συνεπώς με τη χρήση των μεθόδων του ψηφιακού μάρκετινγκ μία μικρομεσαία επιχείρηση κατορθώνει να αποκτήσει επιπλέον ευκαιρίες για την ευρύτερη ανάπτυξή της.