Thesis & Dissertation - Διατριβές & Διδακτορικές: Recent submissions
Αποτελέσματα 1-20 από 1387
-
Η επίδραση των marketing influencers μέσω των πλατφορμών live video streaming
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στόχος της παρούσας διατριβής αποτελεί η μελέτη του φαινομένου του Influencer marketing και την παρατήρηση αυτού του φαινομένου στις πλατφόρμες live video streaming. Πιο συγκεκριμένα, μελετώνται, οι όροι digital marketing, ...
-
Η επιρροή που ασκούν οι διαδικτυακές κριτικές και οι αξιολογήσεις στην τελική λήψη απόφασης των ταξιδιωτικών προορισμών, της σίτισης και των ξενοδοχειακών μονάδων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Σκοπός της έρευνας είναι να βρεθεί η επιρροή που ασκείται από την διαδικτυακή αξιολόγηση στην λήψη απόφασης σχετικά με τους προορισμούς και τα καταλύματα και τις ιστοσελίδες παροχής υπηρεσιών διαμονής και πως αυτό επηρεάζει ...
-
Έρευνα για την χρήση του Digital marketing στις Ελληνικές επιχειρήσεις και στρατηγικές για τη βελτίωση απήχησης της επωνυμίας
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Οι ραγδαίες εξελίξεις που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια όσο αναφορά το διαδίκτυο και το Digital marketing και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο έχει φέρει μεγάλες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας ...
-
Διερευνώντας τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για την ενίσχυση της δέσμευσης των πελατών: μία μελέτη περίπτωσης της cosmote
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Απώτερος στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εργαλεία ενίσχυσης της αφοσίωσης και της πιστότητας ...
-
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εταιρική εικόνα και τη δημιουργία σχέσεων με καταναλωτές, στις μικρές επιχειρήσεις. Η περίπτωση τους στη περιοχή του Έβρου
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και τα εργαλεία που διαθέτει, ήρθαν για να διευκολύνουν και να εξελίξουν τη ζωή του ανθρώπου σε όλες τις πτυχές του. Μια απο αυτές ήταν και η κατηγορία του μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις. Τα μέσα ...
-
Πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η τεχνητή νοημοσύνη και οι τεχνολογίες Deepfake έχουν επηρεάσει την αντίληψή μας για τα σεξουαλικά εγκλήματα που λαμβάνουν χώρο στο διαδίκτυο; Κατά πόσο έχει επηρεαστεί η ανοχή του κοινού και ποια τα κενά στο νομικό και ηθικό πλαίσιο;
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η τεχνητή νοημοσύνη και οι τεχνολογίες Deepfake έχουν διαμορφώσει την αντίληψη του κοινού για τα σεξουαλικά εγκλήματα στο διαδίκτυο. ...
-
Ανάπτυξη δεξιοτήτων ψηφιακού μάρκετινγκ στον Ελληνικό τουρισμό
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα εργασία σκοπεύει να ερευνήσει το επίπεδο ανάπτυξης των δεξιοτήτων ψηφιακού μάρκετινγκ των Ελλήνων εργαζομένων στον τουρισμό και αποτελείται από τρία βασικά μέρη. Στο πρώτο μέρος αναλύονται οι έννοιες του μάρκετινγκ, ...
-
The Impact of Personalization and AI-Driven Content Strategy on Consumer Behavior in E-commerce: An Empirical and Theoretical Examination
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)This dissertation investigated the impact of Artificial Intelligence (AI)-powered content and customization in e-commerce on customer behavior. According to the research, customized marketing, particularly through AI ...
-
Η επιρροή των paid advertisements στους πελάτες -καταναλωτές- Μια ποσοτική διερεύνηση
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Με την εισαγωγή των ψηφιακών τεχνολογιών, το παράδειγμα της διαφήμισης γνώρισε μια δραματική ανατροπή στο σημερινό εταιρικό περιβάλλον. Μια νέα εποχή στο μάρκετινγκ έχει αναδυθεί με την επέκταση του διαδικτύου και την ...
-
Ποιο περιεχόμενο είναι κατάλληλο για διαφημίσεις λιανικού εμπορίου στα social media έτσι ώστε να προκαλούν το ενδιαφέρον νέων καταναλωτών στην Κύπρο
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η διαφήμιση αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι μιας επιχείρησης καθώς έχει πολλές χρήσεις και πολλαπλά οφέλη όπως ότι πληροφορεί, πείθει, υπενθυμίζει, επιβεβαιώνει, προκαλεί επιθυμία, αλλάζει στάσεις, χτίζει μια εικόνα ...
-
Kαινοτόμο ψηφιακό μάρκετινγκ σε Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις: Η Ελληνική Περίπτωση
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η εργασία αυτή εξετάζει το ρόλο του ψηφιακού μάρκετινγκ για τις Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις ή Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ) ή – όπως λέγονται τελευταία στην Ελλάδα – Οργανώσεις της Κοινωνίας Πολιτών. Η εργασία τονίζει ...
-
Εξερευνώντας την ενσωμάτωση της ρομποτικής, της Τεχνητής Νοημοσύνης, του Ίντερνετ των πραγμάτων (IoT) και των σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών στη διαχείριση του μάρκετινγκ
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διατριβή διερευνά τις δυνατότητες μετασχηματισμού που παρουσιάζουν η ρομποτική, η τεχνητή νοημοσύνη, το Διαδίκτυο των Πραγμάτων και οι σύγχρονες τεχνολογίες στον τομέα της διαχείρισης του μάρκετινγκ. Ξεκινά με ...
-
Αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη για την Εξέλιξη του Ψηφιακού Μάρκετινγκ: μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση του ρόλου και των επιπτώσεων του ChatGPT της OpenAI και των πολυάριθμων εφαρμογών του
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Αυτή η διπλωματική εργασία εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο η Τεχνητή Νοημοσύνη και πιο συγκεκριμένα το ChatGPT μετασχηματίζει το Ψηφιακό Μάρκετινγκ. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διεξαγωγή μιας διερευνητικής μελέτης ...
-
Το content marketing ως εργαλείο προσέλκυσης πελατών. Η περίπτωση των επιχειρήσεων των Ιωαννίνων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η διαρκώς εξελισσόμενη τεχνολογία και η συνακόλουθη ανάπτυξη των ψηφιακών μέσων, προκάλεσε ραγδαίες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται και προσεγγίζουν την καθημερινότητά τους στην προσπάθειά να ...
-
Η επίδραση της Εικονικής Πραγματικότητας (VR), της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) και του Μετασύμπαντος (Metaverse) στη βιομηχανία της μόδας. Μια ανάλυση της χρήσης των αναδυόμενων τεχνολογιών από fashion brands για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών στον ψηφιακό χώρο
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκει να διερευνήσει την επίδραση των καινοτόμων τεχνολογιών της Εικονικής Πραγματικότητας (VR), της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) και του Μετασύμπαντος (Metaverse) στη βιομηχανία της ...
-
Η εφαρμογή του Content Marketing στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media)
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Το Content Marketing (ή Marketing Περιεχομένου) αποτελεί μια καινοφανή έκφανση του χώρου του Επιχειρείν που έχει αλλάξει ολιστικά τον τρόπο αντίληψης του Marketing. Παράλληλα, ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός έχει αλλάξει ριζικά ...
-
Η προώθηση των καλλυντικών στα Social Media
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στη σύγχρονη εποχή, ο κλάδος των καλλυντικών βιώνει μια αξιοσημείωτη μεταμόρφωση, χάρη στην εξάπλωση του digital marketing. Η εργασία αυτή αναλύει τη σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη και εδραίωση των επιχειρήσεων ...
-
Η εμπορευματοποίηση του ποδοσφαίρου και οι στάσεις των καταναλωτών
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στην σύγχρονη εποχή, η εμπορευματοποίηση αποτελεί ένα φαινόμενο, το οποίο αναπτύσσεται με ραγδαίο ρυθμό και έχει αντίκτυπο σε πολλούς τομείς της καθημερινότητας των ατόμων. Ένα σημαντικό παράδειγμα, αποτελεί και το ...
-
Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στην ενίσχυση των στρατηγικών του ψηφιακού μάρκετινγκ: Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ αλγορίθμων και ανθρώπινης δημιουργικότητας
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διπλωματική εξετάζει τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στην ενίσχυση των στρατηγικών του ψηφιακού μάρκετινγκ και το τρόπο με τον οποίο μπορεί να γεφυρωθεί το χάσμα που υπάρχει μεταξύ τω αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης ...
-
Τεχνολογία VR και Διαφήμιση: Διαμόρφωση της στάσης των ατόμων
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η εν λόγω διπλωματική εργασία με τίτλο: «Τεχνολογία VR και Διαφήμιση: Διαμόρφωση της στάσης των ατόμων», εκπονήθηκε από την φοιτήτρια Άντρια Χαραλάμπους, το Γ΄ εξάμηνο του τμήματος Ψηφιακού Μάρκετινγκ του Νεάπολις Πάφου, ...