Search
Now showing items 1-5 of 5
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ
(Αφοί Κυριακίδη, 2005)
Η εκδοση αυτη αποτελει επιλογη των βασικων εννοιων των κεφαλαιων πoυ
nαρουσιαστηκαν αρχικα στους δύο τόμους των βιβλιων "Βασικες αρχες του
Μαρκετινγκ ".
Η επιλογη αυτη υπαγορευτηκε κυριως απα τις διδακτικες αναγκες των ...
Λογιστική εταιρειών: πρακτικές εφαρμογές
(Αφοί Κυριακίδη, 2005)
Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει στον φοιτητή οικονομικών επιστημών μια σειρά από παραδείγματα και λυμένες ασκήσεις της λογιστικής των εμπορικών εταιρειών ώστε να ασοληθεί με πρακτικά προβλήματα και εφαρμογές ...
Στρατηγικός σχεδιασμός των επιχειρήσεων: πρακτικές εφαρμογές: λυμένες ασκήσεις και ανάλυση περιπτώσεων
(Αφοί Κυριακίδη, 2005)
Ο επιχειρησιακός σχεδιασμός υποδιαιρείται σε δύο βασικές κατηγορίες στον στρατηγικό σχεδιασμό και τον τακτικό σχεδιασμό ώστε να μπορέσει η επιχείρηση έγκαιρα να προβλέψει τις αλλαγές στο περιβάλλον και να πάρει τα κατάλληλα ...
Factors influencing the profits and size of Greek banks operating abroad: a pooled time-series study
(Taylor & Francis, Ltd., 2005)
This paper extends the literature on foreign banking by developing a model that attempts to explain the performance of Greek banks operating abroad using a balanced pooled time-series dataset. Five variables are drawn from ...
Εισαγωγή στην οικονομική των επιχειρήσεων
(Αφοί Κυριακίδη, 2005)
Η παρούσα έκδοση της «Εισαγωγής στην Oικονομική των Eπιχειρήσεων» είναι
βελτιωμένη και περιλαμβάνει νέα σύγχρονα θέματα που είναι απολύτως απαραίτητα
για τους φοιτητές. Μερικά από τα θέματα αυτά είναι τα εξής:
1. Η ...