Browsing Master of Business Administration (ΜΒΑ) by Author "Ζαϊρης Αντώνιος"
Now showing items 1-1 of 1
-
Αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών στο διαδίκτυο: Η επίδραση της αντιληπτής ποιότητας και του αντιλυπτού κινδύνου στην πρόθεση (επαν)αγοράς
Τζιόλα, Βασιλική (Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2020-05)Η αντιληπτή π[οιότητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί έναν πολυδιάστατο παράγοντα που επηρεάζει καθοριστικά διάφορες εκφάνσεις της συμπεριφοράς του καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένης της αγοραστικής πρόθεσης. Αντίστοιχα οι ...