Search
Now showing items 1-4 of 4
Ο αντίκτυπος του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στη συμπεριφορά του καταναλωτή Δημήτρης Χατζηιωάννου Πάφος, Φεβρουάριος
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2019-02)
Εισαγωγή - Το Διαδίκτυο είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο μάρκετινγκ για τις μέρες μας στο μάρκετινγκ. Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ σήμερα είναι ένας ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας για τις εταιρείες εμπορίας. Για την παγκόσμια ...
Το E-Marketing στον ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος. Η περίπτωση της Βορείου Ελλάδος
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2019)
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εφαρμογή του E-Marketing καθώς και η χρήση του στις ξενοδοχειακές μονάδες της Βορείου Ελλάδος και πιο συγκεκριμένα στις πόλεις Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική, προκειμένου ...
Η Εφαρμογή των Ειδικών Μορφών Μάρκετινγκ σε Κέντρο Αποκατάστασης Ατόμων με Κινητικά Προβλήματα Παρασκευούλα Χατζηιωάννου Πάφος ,
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2019-02)
Εισαγωγή - Το κύριο πλεονέκτημα των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης στα κέντρα αποκατάστασης, είναι ότι τους επιτρέπει να συνδεθούν με τους πελάτες και τους αγαπημένους τους σε ένα πιο προσωπικό και χαλαρό επίπεδο. Σε αντίθεση ...
Οι Εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Επικοινωνία του Μάρκετινγκ και η Επίδρασή τους στην Κοινωνία
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2025-01)
Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει αλλάξει ριζικά πολλούς τομείς της
καθημερινής ζωής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο ευρύτερος τομέας του
Μάρκετινγκ και της Εταιρικής Επικοινωνίας, ο οποίος τα τελευταία ...