Show simple item record

Αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών στο διαδίκτυο: Η επίδραση της αντιληπτής ποιότητας και του αντιλυπτού κινδύνου στην πρόθεση (επαν)αγοράς

dc.contributor.advisorΖαϊρης Αντώνιος
dc.contributor.authorΤζιόλα, Βασιλική
dc.date.accessioned2020-10-02T08:02:45Z
dc.date.available2020-10-02T08:02:45Z
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/11602
dc.description.abstractΗ αντιληπτή π[οιότητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί έναν πολυδιάστατο παράγοντα που επηρεάζει καθοριστικά διάφορες εκφάνσεις της συμπεριφοράς του καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένης της αγοραστικής πρόθεσης. Αντίστοιχα οι διάφοροι τύποι αντιληπτού κινδύνου περιορίζουν την εμπιστοσύνη στον ηλεκτρονικό πάροχο, με αποτέλεσμα τη χρονική μετάθεση ή οριστική ματαίωση μιας αγοράς.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectηλεκτρονικό εμπόριοen_UK
dc.subjectαντιληπτή ποιότηταen_UK
dc.subjectαντληπτός κίνδυνοςen_UK
dc.subjectπρόθεση αγοράςen_UK
dc.titleΑγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών στο διαδίκτυο: Η επίδραση της αντιληπτής ποιότητας και του αντιλυπτού κινδύνου στην πρόθεση (επαν)αγοράςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record