Search
Now showing items 1-2 of 2
Η συν-δημιουργία αξίας (co creation) μέσω κινητών συσκευών ως μέσο δημιουργίας νέων υπηρεσιών στο ξενοδοχειακό κλάδο στην εποχή του Covid-19.
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)
Η συν-δημιουργίας αξίας αποκτά όλο και μεγαλύτερο έδαφος στη βιβλιογραφία του μάρκετινγκ αλλά και στο κλάδο της φιλοξενίας, καθώς ο πελάτης δεν είναι πλέον παθητικός αποδέκτης της αξίας αλλά δημιουργεί από κοινού με την ...
Σύγχρονες περιβαλλοντικές προκλήσεις στο μάρκετινγκ - ο ρόλος της καινοτομίας στην απόδοση
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)
Στη παρούσα εποχή, η καινοτομία λογίζεται μια εξαιρετικής σημασίας μεταβλητή για κάθε, οργανισμό που δραστηριοποιείται στο τωρινό περιβάλλον. Καθώς η ταχύτητα διεξαγωγής νέων εξελίξεων έχει αυξηθεί, έχει γίνει συνολικά ...