Ξενοδοχειακές Μονάδες και Υπηρεσίες Καλής Ζωήsς

Αϊβαζίδου, Σεβαστή (2022-01)

Thesis

Ο τουρισμός στην Ελλάδα θεωρείται η βαριά βιομηχανία της. Πλήθος τουριστών συρρέουν κάθε χρόνο στα ελληνικά νησιά και στις παραθαλάσσιες περιοχές προκειμένου να απολαύσουν τον ήλιο, τη θάλασσα, το φαγητό και τις ομορφιές της χώρας μας. Το εύκρατο κλίμα και ο ήλιος το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου βοηθούν στην καλή ψυχολογία. Τα τελευταία δύο χρόνια, η παγκόσμια πανδημία του κορωνοϊού, μας υπενθύμισε ότι το σημαντικότερο άυλο αγαθό που έχουμε είναι η υγεία μας. Η διατήρηση αυτής επιτυγχάνεται με τη σωστή διατροφή σε συνδυασμό με την εκγύμναση. Στις περιόδους του καθολικού εγκλεισμού η αποστολή μηνύματος 6, μας ανάγκασε να βγαίνουμε έξω με σκοπό την άθληση και αυτό σιγά σιγά να γίνεται τρόπος ζωής, έστω με τη μορφή κάποιων ολιγόλεπτων ασκήσεων κάθε μέρα. Στη παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, γίνεται προσπάθεια να συνδεθούν οι δύο αυτοί κλάδοι, του τουρισμού και της ευεξίας μέσω της γυμναστικής σε πολυτελή παραθεριστικά θέρετρα, τα οποία βέβαια διαθέτουν τις απαραίτητες υποδομές. Ο κόσμος πλέον έχει στραφεί στη καθημερινή άθληση, και τη σωστή διατροφή, μειώνοντας τις τροφές πλούσιες σε κορεσμένα λίπη, τα γνωστά junk food, και κάνοντας μόδα τους υγιεινούς τρόπους ζωής. Η Ελλάδα, έχοντας πληθώρα μεγάλων και πολυτελών τουριστικών καταλυμάτων μπορεί να προωθήσει εκτός από τα φυσικά της κάλλη, τον υγιεινό τρόπο ζωής ακόμα και στη διάρκεια των διακοπών, με σκοπό να προσελκύσει τουρίστες που επιθυμούν ακόμα και όταν δεν είναι στο σπίτι τους να γυμναστούν και να διατηρούν την ευεξία τους. Τα περισσότερα resorts στην Ελλάδα διαθέτουν τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμούς για την άθληση των επισκεπτών, αλλά και διάφορες άλλες αθλητικές δραστηριότητες. Επιπλέον, η γαστρονομία είναι σε υψηλά επίπεδα, λόγω των καλών πρώτων υλών ειδικά των φρούτων και λαχανικών τους καλοκαιρινούς μήνες. Έτσι, στη παρούσα μεταπτυχιακή εργασία θα γίνει μία προσπάθεια να παρουσιαστούν τρεις διαφορετικές προσφορές σε υπάρχοντα τουριστικά πακέτα, προκειμένου να γίνει πιο θελκτικός ο προορισμός Ελλάδα και σε άλλες κατηγορίες ανθρώπων, και μέσα από τις διακοπές τους οι τουρίστες να γνωρίσουν τον υγιεινό τρόπο ζωής, μέσα από προτεινόμενα προγράμματα άθλησης, αλλά και διατροφής και να τα εντάξουν στην καθημερινότητά τους στον τόπο διαμονής τους. Επιπροσθέτως, θα γίνει ανάλυση των τριών διαφορετικών προσφερόμενων υπηρεσιών όσον αφορά τα προγράμματα γυμναστικής, τη διατροφή, την αποθεραπεία μέσω των Spa και τη διαμόρφωση των δωματίων. Τέλος, θα αναλυθεί το αγοραστικό κοινό της Ευρώπης και σε ποιες χώρες θα διαφημιστεί και θα προωθηθεί το εκάστοτε πακέτο, ανάλογα με τις επιλογές των τουριστών στην καθημερινή τους ζωή.