Search
Now showing items 1-10 of 19
Εκπαίδευση Παιδιών-Προσφύγων: Γνώσεις και Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνέδριου eTwinning, Πάτρα, 2017-11)
Η παρούσα έρευνα μελετά τις γνώσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχολικών
μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Αχαΐας στα οποία φοίτησαν
παιδιά-πρόσφυγες το 2016-2017, σχετικά με τη νομοθεσία και ...
Ανάπτυξη και παρουσίαση εφαρμογής "Το ράλι της προπαίδειας"
(Νέος παιδαγωγός, 2015-11)
Τα τελευταία χρόνια με την ένταξη και τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση διαμορφώνεται ένα νέο πεδίο της διδακτικής πράξης που συνεχώς εξελίσσεται, επηρεάζοντας τις μεθόδους διδασκαλίας που εφαρμόζονται. Η παρούσα ...
Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών της Τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης για την ένταξη των ΤΠΕ στη διδασκαλία
(Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 2016-09)
Η παρούσα μελέτη εστιάζει στην διερεύνηση ορισμένων απόψεων και στάσεων εκπαιδευτικών τεχνικών ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπαίδευσης για την ένταξη των ΤΠΕ στην διδασκαλία και τη μάθηση. Η μεθοδολογία που ...
Μετρώ και υπολογίζω βάρη
(Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013-11)
Οι σύγχρονες προσεγγίσεις της διδακτικής των Μαθηματικών δίνουν βαρύτητα στη διδασκαλία μέσα από τη χρήση προβλημάτων περιεχομένου (contexts). Η ακριβής και τυποποιημένη μαθητικοποιημένη έκφραση των δεδομένων του κάθε ...
Η κατασκευή και μέτρηση γωνιών ως διαδικασία αξιοποίησης του Μαθηματικού Περιεχομένου Προβλημάτων και των Εφαρμογών των Νέων Τεχνολογιών
(ΠΕΣΣ Πανελλήνια Ένωση σχολικών συμβούλων, 2017-02)
Το παρόν σενάριο διάρκειας τριών (3) διδακτικών ωρών, αφορά στη διδασκαλία της μετρήσεις γωνιών, του κεφαλαίου των Μαθηματικών της ΣΤ’ Δημοτικού με τίτλο «Σχεδιάζω Γωνίες», με τη χρήση προβλημάτων περιεχομένου (contexts). ...
Τέλεια και ατελής διαίρεση
(Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013-11)
Η διδασκαλία των Μαθηματικών στην ελληνική πραγματικότητα προκαλεί πολλές φορές δυσκολίες και δυσχέρειες στην εκπαιδευτική πράξη, τόσο στους μαθητές όσο και στους εκπαιδευτικούς. Συγκεκριμένα η διδασκαλία της διαίρεσης δε ...
Συνεργατική κατασκευή ψηφιακής αφήγησης για τη μάθηση της έννοιας της Συνιστώμενης Ημερήσιας πρόσληψης των θρεπτικών συστατικών
(Ανώτατη σχολή παιδαγωγικής & τεχνολογικής εκπαίδευσης, 2017-04)
Το παρόν άρθρο παρουσιάζει μια διδακτική παρέμβαση συνεργατικής κατασκευής ψηφιακής ιστορίας και σχετίζεται με την έννοια της Συνιστώμενης Ημερήσιας Πρόσληψης (ΣΗΠ) των θρεπτικών συστατικών των τροφίμων και την ασφαλή ...
Κατασκευή ψηφιακής αφίσας σε περιβάλλον συνεργατικής μάθησης
(Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, 2017-04)
Η παρούσα εργασία αφορά στην κατασκευή ψηφιακής αφίσας από μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε στα πλαίσια των εργασιών ενός ευρύτερου ευρωπαϊκού προγράμματος που πραγματοποιήθηκε με θέμα την υγιεινή διατροφή. ...
Το συμπλήρωμα του 10
(Πανελλήνια ένωση σχολικών συμβούλων, 2013)
Το σχέδιο μαθήματος διάρκειας 90’ που θα αναπτυχθεί αφορά στην κατανόηση του συμπληρώματος του αριθμού 10 από τους μαθητές της Α’ τάξης. Με το σχέδιο που θα παρουσιάσουμε θα αναδείξουμε τη χρήση διαφορετικών στρατηγικών ...
Σέβομαι την ετερότητα. Συνυπάρχω αρμονικά. Διδακτικό σενάριο Θρησκευτικών Γ΄ Δημοτικού.
(Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ, 2017)
Ο θρησκευτικός εγγραμματισμός στοχεύει στον πολιτισμικό εγκλιματισμό του μαθητή/μαθήτριας στη συνειδητοποίηση της οικουμενικότητας. Η σύγχρονη θρησκευτική μάθηση διευκολύνει την προσωπική και συνεργατική διερεύνηση της ...