Search
Now showing items 1-3 of 3
Η κατασκευή και μέτρηση γωνιών ως διαδικασία αξιοποίησης του Μαθηματικού Περιεχομένου Προβλημάτων και των Εφαρμογών των Νέων Τεχνολογιών
(ΠΕΣΣ Πανελλήνια Ένωση σχολικών συμβούλων, 2017-02)
Το παρόν σενάριο διάρκειας τριών (3) διδακτικών ωρών, αφορά στη διδασκαλία της μετρήσεις γωνιών, του κεφαλαίου των Μαθηματικών της ΣΤ’ Δημοτικού με τίτλο «Σχεδιάζω Γωνίες», με τη χρήση προβλημάτων περιεχομένου (contexts). ...
Συνεργατική κατασκευή ψηφιακής αφήγησης για τη μάθηση της έννοιας της Συνιστώμενης Ημερήσιας πρόσληψης των θρεπτικών συστατικών
(Ανώτατη σχολή παιδαγωγικής & τεχνολογικής εκπαίδευσης, 2017-04)
Το παρόν άρθρο παρουσιάζει μια διδακτική παρέμβαση συνεργατικής κατασκευής ψηφιακής ιστορίας και σχετίζεται με την έννοια της Συνιστώμενης Ημερήσιας Πρόσληψης (ΣΗΠ) των θρεπτικών συστατικών των τροφίμων και την ασφαλή ...
Συνεργατική δημιουργία ψηφιακού εννοιολογικού χάρτη από μαθητές για τη νοθεία των τροφίμων
(Ανώτατη σχολή παιδαγωγικής & τεχνολογικής εκπαίδευσης, 2017-04)
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια διδακτική παρέμβαση συνεργατικής ανάπτυξης και δημιουργίας εννοιολογικού χάρτη από μαθήτριες/μαθητές δημοτικού σχολείου σχετικά με την έννοια της νοθείας των ποτών και των τροφίμων. ...