Search
Now showing items 1-2 of 2
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ
(Αφοί Κυριακίδη, 2005)
Η εκδοση αυτη αποτελει επιλογη των βασικων εννοιων των κεφαλαιων πoυ
nαρουσιαστηκαν αρχικα στους δύο τόμους των βιβλιων "Βασικες αρχες του
Μαρκετινγκ ".
Η επιλογη αυτη υπαγορευτηκε κυριως απα τις διδακτικες αναγκες των ...
Στρατηγικός σχεδιασμός των επιχειρήσεων: πρακτικές εφαρμογές: λυμένες ασκήσεις και ανάλυση περιπτώσεων
(Αφοί Κυριακίδη, 2005)
Ο επιχειρησιακός σχεδιασμός υποδιαιρείται σε δύο βασικές κατηγορίες στον στρατηγικό σχεδιασμό και τον τακτικό σχεδιασμό ώστε να μπορέσει η επιχείρηση έγκαιρα να προβλέψει τις αλλαγές στο περιβάλλον και να πάρει τα κατάλληλα ...