Browsing Thesis & Dissertation - Διατριβές & Διδακτορικές by Subject "Artificial Intelligence"
Now showing items 1-5 of 5
-
Development of the Intelligent and Affective Tutoring Platform for Mathematics – A case study for Primary Education
(Business Administration Doctoral Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2021-02)Mathematics has always been one of the most important teaching subjects at all levels of education. If someone understands the fundamental concepts of Mathematics, then he will have a perpetual interest in them, and study ...
-
Η τεχνητή νοημοσύνη στην ψηφιακή διαφήμιση των επιχειρήσεων: Η περίπτωση του ChatGPT
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία θα διερευνήσει τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τον αντίκτυπό της στις επιχειρήσεις. Αρχικά παρέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των ...
-
Ο ρόλος κι οι προκλήσεις της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων την Εποχή της Βιομηχανικής Επανάστασης 4.0
(Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2021-05)Η ευκαιρία που δίνεται από το ίντερνετ υπό όρους εκμηδένισης κι ελαχιστοποίησης της απόστασης και της δυνατότητας για άμεση μεταφορά μεγάλου όγκου πληροφοριών και δεδομένων επηρεάζει πολλά πεδία της ζωή μας και επηρεάζει ...
-
Τεχνητή Νοημοσύνη και Μηχανική μάθηση στον τομέα του Τουρισμού
(Μεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-06)Η μηχανική μάθηση (ML) έχει φέρει επανάσταση σε διάφορες βιομηχανίες με την ικανότητά της να αναλύει τεράστια σύνολα δεδομένων και να προβλέπει μελλοντικά αποτελέσματα. Ο κλάδος της φιλοξενίας, ως ένας από τους μεγαλύτερους ...
-
Τεχνητή Νοημοσύνη, Μηχανική Μάθηση & Άλλες Ανατρεπτικές Τεχνολογίες: Το παρόν και το μέλλον στη διαμόρφωση του ψηφιακού μάρκετινγκ
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η τεχνητή νοημοσύνη (AI), η μηχανική μάθηση και οι άλλες ανατρεπτικές τεχνολογίες έχουν σημαντικό αντίκτυπο στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Αυτές οι τεχνολογίες που θα αναλυθούν εκτενώς στην παρούσα διατριβή, έχουν τη ...