Show simple item record

Ανθρωποκεντρική προσέγγιση της οργανωσιακής αλλαγής μέσω πληροφοριακού συστήματος. Η περίπτωση του ΚΕΔΔΥ Δυτικής Θεσσαλονίκης

dc.contributor.advisorKonstantinides-Vladimirou, Katerina
dc.contributor.authorΚερκίρη, Σουλτάνα Άλ.
dc.date.accessioned2016-09-22T05:23:59Z
dc.date.available2016-09-22T05:23:59Z
dc.date.issued2016-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/8797
dc.descriptionThis thesis deals with the issue of the organizational change that an information system can implement in a workplace. By combining extensive quantitative and qualitative research analysis methods, the thesis examines the reasons why the employees of a Public Service find it difficult to accept broader organizational changes and, more specifically, organizational changes based on ICT. Specifically, this thesis analyses the difficulties that the employees of a Greek Public Service face on accepting an Information System that will act/operate as a tool for organization and coordination, for collaboration among the employees at all levels within the Public Service, and for the communication of the Service within its environment. Αs a case study, this study has developed the information system which is used in the Centre of Differential Diagnosis and Support. This information system is described in detail, specifically; all the facilities it provides in the above axes, namely, those of the organization, the coordination of the administration activities are displayed.en_UK
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της οργανωσιακής αλλαγής που μπορεί να επιφέρει ένα πληροφοριακό σύστημα (ΠΣ) σε έναν εργασιακό χώρο. Με εκτεταμένο συνδυασμό ποσοτικών και ποιοτικών αναλύσεων, εξετάζει τους λόγους που οι εργαζόμενοι δυσκολεύονται να αποδεχτούν γενικότερες οργανωσιακές αλλαγές και οργανωσιακές αλλαγές βασισμένες στις ΤΠΕ. Συγκεκριμένα, αναλύει τις δυσκολίες αποδοχής των εργαζομένων μιας Υπηρεσίας ενός ΠΣ που θα λειτουργεί σαν εργαλείο εργασίας, οργάνωσης και συντονισμού της λειτουργίας της, σαν μέθοδο συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων σε όλα τα επίπεδα Διοίκησης εντός της Υπηρεσίας και σαν εργαλείο επικοινωνίας της με το περιβάλλον. Ως μελέτη περίπτωσης, αυτή η εργασία έχει αναπτύξει το πληροφοριακό σύστημα που χρησιμοποιείται στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ). Το πληροφοριακό αυτό σύστημα παρουσιάζεται αναλυτικά και επιδεικνύονται όλες οι δυνατότητες που προσφέρει στους παραπάνω άξονες της οργάνωσης, του συντονισμού ενεργειών και της διοίκησης της Υπηρεσίας.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Business and economicsen_UK
dc.subjectΟργανωσιακή αλλαγήen_UK
dc.subjectπληροφοριακό σύστημαen_UK
dc.subjectΚέντρο Διάγνωσης και Διαφοροδιάγνωσης (ΚΕΔΔΥ)en_UK
dc.subjectΔημόσια Διοίκησηen_UK
dc.subjectεκπαιδευτική διοίκησηen_UK
dc.subjectΕλλάδαen_UK
dc.subjectΘεσσαλονική Δυτικήen_UK
dc.titleΑνθρωποκεντρική προσέγγιση της οργανωσιακής αλλαγής μέσω πληροφοριακού συστήματος. Η περίπτωση του ΚΕΔΔΥ Δυτικής Θεσσαλονίκηςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record