Browsing by Author "Evripidou, Salomi"
Now showing items 1-4 of 4
-
Ένταξη Και Αξιοποίηση Της Τεχνητής Νοημοσύνης (Ai) Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Βασιλοπούλου, Έλενα (Μεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2025-01)Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το θέμα της ένταξης της ΤΝ στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα, εστιάζοντας στις ηλικίες 12-15 χρονών. Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να αναλυθούν οι δυνατότητες, να παρατεθούν ...
-
Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας και των ψηφιακών εργαλείων στην εκπαιδευτική διοίκηση και διαχείριση: Αποτελεσματικές πρακτικές και προοπτικές για την πρόοδο της εκπαίδευσης
Τσιαούση, Χριστίνα (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφο, 2024-01)Στη σημερινή εκπαιδευτική συζήτηση, η ενσωμάτωση της τεχνολογίας και των ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διοίκηση και διαχείριση έχει καταστεί ζωτικής σημασίας. Προκειμένου να αναδειχθεί το ευρύ φάσμα των χρήσεων ...
-
Τεχνητή νοημοσύνη και επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα. Εργαλεία ΤΝ το επόμενο βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό
Μιχαλιτσιάνου, Ζωή Ουρανία (Μεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2025-01)Στη νέα ψηφιακή εποχή, όπου η τεχνητή νοημοσύνη, η αυτοματοποίηση και η καινοτομία καθορίζουν το μέλλον, οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις μετασχηματίζουν την καθημερινότητά μας, με σημαντικό αντίκτυπο στον τρόπο που ...
-
Χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης από ελληνικές επιχειρήσεις για την ανάπτυξη των δυνατοτήτων τους
Τσακνίδης, Νικόλαος (Μεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα και Ψηφιακή Καινοτομία, Σχολή Διοίκησης και Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2025-01)Σε έναν ταχύτατα μεταβαλλόμενο κόσμο, οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν αναδείξει την τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) ως την επόμενη δύναμη που είναι ικανή να φέρει μεγάλες αλλαγές στον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε. Ο κύριος στόχος ...