Browsing by Author "Saprikis, Evaggelos"
Now showing items 1-1 of 1
-
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εταιρική εικόνα και τη δημιουργία σχέσεων με καταναλωτές, στις μικρές επιχειρήσεις. Η περίπτωση τους στη περιοχή του Έβρου
Κακαλέκος, Χρήστος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και τα εργαλεία που διαθέτει, ήρθαν για να διευκολύνουν και να εξελίξουν τη ζωή του ανθρώπου σε όλες τις πτυχές του. Μια απο αυτές ήταν και η κατηγορία του μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις. Τα μέσα ...