Browsing by Author "Skoultsos, Sofoklis"
Now showing items 1-4 of 4
-
Storytelling και στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ: η περίπτωση των οινοποιείων της Πελοποννήσου
Δημητριάδη, Ναταλία (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η σημασία του storytelling στη στρατηγική παραδοσιακού και ψηφιακού μάρκετινγκ για τον οίνο ως προϊόν αλλά και ως εμπειρία βασίζεται στην επίτευξη στόχων όπως η συναισθηματική σύνδεση των καταναλωτών με το brand, η αύξηση ...
-
Η επιρροή που ασκούν οι διαδικτυακές κριτικές και οι αξιολογήσεις στην τελική λήψη απόφασης των ταξιδιωτικών προορισμών, της σίτισης και των ξενοδοχειακών μονάδων
Κωνσταντούλα, Δήμητρα (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Σκοπός της έρευνας είναι να βρεθεί η επιρροή που ασκείται από την διαδικτυακή αξιολόγηση στην λήψη απόφασης σχετικά με τους προορισμούς και τα καταλύματα και τις ιστοσελίδες παροχής υπηρεσιών διαμονής και πως αυτό επηρεάζει ...
-
Η ικανοποίηση του πελάτη και η επιρροή που ασκεί στην τελική λήψη απόφασης των ταξιδιωτικών προορισμών, της σίτισης και των ξενοδοχειακών μονάδων λόγω της αξιολόγησης στο διαδίκτυο
Κωνσταντούλα, Δήμητρα (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Σκοπός της έρευνας είναι να βρεθεί η επιρροή που ασκείται από την διαδικτυακή αξιολόγηση στην λήψη απόφασης σχετικά με τους προορισμούς και τα καταλύματα και τις ιστοσελίδες παροχής υπηρεσιών διαμονής και πως αυτό επηρεάζει ...
-
Τα social media ως εργαλείο προώθησης των μουσικών καλλιτεχνών: ερευνώντας τον αντίκτυπό τους στην ελληνική εναλλακτική μουσική σκηνή
Παναγιώτου, Ελένη (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα εργασία, η οποία τιτλοφορεί ως «Τα social media ως εργαλείο προώθησης των μουσικών καλλιτεχνών: ερευνώντας τον αντίκτυπό τους στην ελληνική εναλλακτική μουσική σκηνή», αποτελεί μια εμπειρική, ποσοτική μελέτη, η ...