Browsing by Author "Vlasse, Irene"
Now showing items 1-3 of 3
-
Digital Storytelling: Η αφήγηση ως εργαλείο μάρκετινγκ για τον τουριστικό προορισμό «Ελλάδα»
Φραϊδάκη, Μαρία (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται στο πλαίσιο του εξ’ αποστάσεως Μεταπτυχιακού Προγράμματος στην Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου και σκοπό έχει να εξετάσει την έννοια της ...
-
Διερευνώντας την επίδραση του μάρκετινγκ περιεχομένου τουριστικών προορισμών - Η περίπτωση των σύντομων βίντεο στο Instagram
Τασκούδης, Αστέριος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Μέσα σε ένα περιβάλλον συνεχόμενων τεχνολογικών αλλαγών οι διαδικασίες προσέγγισης του κοινού από τους τουριστικούς προορισμούς προσαρμόζονται στις συνθήκες ενός έντονου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Αξιοποιώντας τις ...
-
Η αντιληπτή εικόνα ενός προορισμού με βλέμμα προς την βιωσιμότητα, η περίπτωση της νήσου Κω
Αγγελίδου, Φωτεινή (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η ραγδαία ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας και οι αρνητικές επιπτώσεις από τις οποίες συνοδεύτηκε, κατέστησε από νωρίς επιτακτική την ανάγκη για προστασία των προορισμών. Μιλώντας για βιωσιμότητα δεν αναφερόμαστε μόνο ...