dc.contributor.author | Kakavas, Panagiotis | |
dc.contributor.author | Kordaki, Maria | |
dc.contributor.author | Manesis, Nikolaos | |
dc.date.accessioned | 2021-04-16T11:53:04Z | |
dc.date.available | 2021-04-16T11:53:04Z | |
dc.date.issued | 2017-04 | |
dc.identifier.isbn | 978-618-83186-0-1 | |
dc.identifier.issn | 2529-0924 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/11927 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια διδακτική παρέμβαση συνεργατικής ανάπτυξης και δημιουργίας εννοιολογικού χάρτη από μαθήτριες/μαθητές δημοτικού σχολείου σχετικά με την έννοια της νοθείας των ποτών και των τροφίμων. Η συνεργατική δημιουργία εννοιολογικού χάρτη από τις/τους μαθήτριες / μαθητές Α/θμιας Εκπ/σης των Γ’ και Δ’ τάξεων ενός δημοτικού σχολείου της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας. Η συνεργατική μεθοδολογία που εφαρμόστηκε συνδυάζει τις στρατηγικές συνεργασίας «Σκέψου-Συνεργάσου-Μοιράσου» (Think-Pair-Share) και της «Στρογγυλής Τράπεζας» (Roundtable) οι οποίες και προτείνονται για τη συνεργατική κατασκευή εννοιολογικών χαρτών από τις /τους μαθήτριες / μαθητές. Ύστερα από την υλοποίηση της συνεργατικής δραστηριότητας στην τάξη, αναδείχθηκε η σημαντικότητα του συνεργατικού τρόπου ανάπτυξης εννοιολογικών χαρτών από τις /τους μαθήτριες / μαθητές μέσα σε ένα πλαίσιο δομημένο, σύμφωνο με τις αρχές του επικοδομισμού, που ενθαρρύνει τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα, την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των μαθητριών/μαθητών και αναπτύσσει την κριτική τους ικανότητα. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Ανώτατη σχολή παιδαγωγικής & τεχνολογικής εκπαίδευσης | en_UK |
dc.relation.ispartofseries | Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Επιστημονικού συνεδρίου " Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία"; | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en_UK |
dc.subject | Εννοιολογική χαρτογράφηση | en_UK |
dc.subject | Συνεργατική μάθηση | en_UK |
dc.subject | Εργασία σε ομάδες | en_UK |
dc.subject | Νοθεία τροφίμων | en_UK |
dc.title | Συνεργατική δημιουργία ψηφιακού εννοιολογικού χάρτη από μαθητές για τη νοθεία των τροφίμων | en_UK |
dc.type | Article | en_UK |